Kalendarz

<<
Sierpień 2017
>>
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
Sb
Nd
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Musisz być zalogowany aby dodać wydarzenie!
Tutaj jesteś:
Kolej TV 01.12.2010

Oceń odcinek:

Trwa wysyłanie Twojej oceny...
Ocena: 4.7 z 5. 40 ocen.
Kliknij pasek ocen aby ocenić wpis.
Obejrzało: 7984 osoby

Wasze komentarze

~gość 09-12-10 09:57
Czy ktoś wie kiedy pojawi sie odcinek z 8 grydnia 2010 roku? jest juz czwartek, odcinka jak nie ma tak nie ma.....
~gość 09-12-10 00:33
Czy może wiecie kiedy będzie aktualny nowy rozkład jazdy z naciskiem na słowo
AKTUALNY no i kiedy bedzie można dokonać zakupu biletów w serwisie e-IC z datą po 11.12.2010. Może redakcja KOLEJ TV coś by nam mogło na ten temat powiedzieć.....

pozdrawiam
~gość 06-12-10 14:27
Miło jest mi zakomunikować, że podczas uroczystej gali w dniu 04.12.2010 w Budapeszcie, film dokumentalny o pilskiej kolei pn."Gdyby nie kolej" (http://www.youtube.com/user/KolejPila) zdobył 1 miejsce w konkursie organizowanym przez The European Railroad Movie Festival RAILFILM (http://railfilm.net), którego głównymi partnerami byli m.in. QBB, ŻSR, CD, Bahnorama TV
~gość 06-12-10 11:46
Buhaaaaa.....!!!!,, FLOTA" spółki energetyka...Flota...Hmm... no cóż , słowo,, flota'' to, szanowna redakcjo kolei tv ,bardziej pasuje do przewożnika związanego z gospodarką morską, zaś na kolei ,to bardziej pasuje słowo ,,TABOR",no ale jestescie napewno fachową telewizją,więc czapki z głów...i błagam ,nie pokazujcie więcej tego salonowego pajaca Prześlugi,bo on wyglądem bardziej na wybiegi pasuje,niż jako ekspert kolei...
~gość 04-12-10 17:36
Na www.pkp.pl nadal rozkład jazdy kończy się na dacie 11.12.2010. Informacji o możliwościach przejazdu w dniach późniejszych nie uzyskamy. Podobnie jest w telefonicznej informacji PKP.

Na szczęście jest serwer niemieckiej firmy HAFAS - bahn.hafas.de/ gdzie jest już dostępny nowy "tajny" rozkład jazdy PKP na okres od 12.12.2010 i przyszły rok.
~gość 03-12-10 18:33
Dagusia ładny berecik ma..... ;D
~gość 02-12-10 17:01
Super same sukcesy - piękna ta nasza kolej.A o uroczystym dniu " szmaciarza " jakoś cicho.
~gość 02-12-10 13:22
Ruch na kolei jest poważnie utrudniony z racji ostatnich śnieżyc , to prawda . Skoro jednak kolei udało się zmobilizować sprzętowe rezerwy i ponad 2 000 ludzi , celem utrzymania przejezdności torowisk i bieżącego utrzymania awarii , ruch pasażerski , a także towarowy , mimo znacznych trudności jest prowadzony i będzie prowadzony.
To prawda , że między pracownikami kolei , niezależnie od tego , jaką spółkę reprezentują , trafiają się tacy , których stosunek do pasażera , a czasami też do miłośnika kolei - jest pożałowania godny , ale lwia część kolejarzy wykonuje swoje zadania rzetelnie.
Kolejarz nigdy nie idzie do pracy: zawsze idzie NA SŁUŻBĘ.
100miliardów? Kto nie chciałby przeznaczenia takich pieniędzy , ale to raczej niemożliwe.
Pozwolę sobie na małe spostrzeżenie : o ile moja wiedza jest prawidłowa ( a da się to zweryfikować ) ,rok 2005 jest pierwszym rokiem wzrostu nakładów finansowych na kolej.
Na początku obecnego stulecia środki kierowane na kolej przez państwo były mizerne . Teraz , choć nadal jest to niewiele wobec potrzeb , rok do roku środki na kolej rosną i to coraz szybciej. Dla przykładu , województwo lubelskie zaplanowało na rok 2011 środki na kolej w wysokości 1/3 budżetu województwa! Czy to nie jest warte docenienia?
W kwestii dworców kolejowych : każdy , ktokolwiek wsiada do pociągu , musi w mniejszym czy większym stopniu skorzystać z dworca kolejowego. Nie rozumiem , skąd tak obrzydliwy komentarz tej sprawy dotyczący , tym bardziej , że w kwestii remontu dworców faktycznie dzieje się bardzo dużo.
Co do miłośników kolei - że niby mamy wyprane mózgi: radziłbym to dokładniej przemyśleć , bo wielu z nas pokonuje każdego roku setki , jeśli nie tysiące kilometrów na przestrzał przez kraj , śledzimy na bieżąco losy lokomotyw będących na stanie różnych spółek kolejowych , niektórzy z nas dokumentują prowadzone prace torowe...
Jako miłośnicy kolei robimy różne rzeczy , np zadajemy pytania ludziom ze szczytów kolejowych spółek w sprawach , które są problemami , a dostrzegamy je. Te sprawy to między innymi : za mało wagonów w tym , czy innym pociągu , czemu tak słabo w komunikacji dalekobieżnej są wykorzystywane lokomotywy spalinowe : dostatecznie silne do tego zadania SU45 są odstawione , całymi dziesiątkami , a wiele miast , przy liniach bez sieci trakcyjnej nie ma własnego InterRegio czy TLK...Jeśli dostrzegamy te problemy , które wymieniłem , nadto jeszcze wiele innych , o których z pewnością daliby radę wspomnieć inni , nie sposób się zgodzić z zarzutem , jakoby miłośnicy kolei mieli wyprany mózg i patrzyli na kolej przez różowe okulary.
Widzimy zalety kolei , są one dla nas oczywistością , na pokładzie pociągu czujemy się jak we własnym domu , ale dostrzegamy wady kolei i na miarę tego , co każdy z nas potrafi , robimy na rzecz kolei co się da , aby różnym spółkom kolejowym łatwiej było uporać się z przeszkodami , jakie kolej ma na swej drodze.
Maciek z Lublina.
~gość 02-12-10 07:47
a może poinformujecie co się stało z kierownikiem pociągu KM, który tydzień temu postanowił, nic nie mówiąc, opuścić swój skład na stacji Warszawa Śródmieście wstrzymując ruch pociągu w tunelu średnicowym...

a może ogłosicie już zimę stulecia która bezczelnie zaatakowała PKP powodując totalny paraliż (proponuję od przyszłego sezonu zawieszać ruch pociągów pasażerskich na okres zimy)
~gość 01-12-10 23:01
Tak dać 100 miliardów na rozbudowę kolei to może wrócimy do tych prędkości po 200km/h sprzed 20 lat :)
Tylko będzie i tak trzeba zając się liniami typowo wojewódzkimi, to, że dojadę z Olsztyna do Warszawy jednym pociągiem to jedno ale do Brodnicy też bym chciał ;/

Dodaj komentarz

* - pole wymagane




Copyright (c) 2013 kolejtv.plPolityka prywatności