Kalendarz

<<
Sierpień 2017
>>
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
Sb
Nd
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Musisz być zalogowany aby dodać wydarzenie!
Tutaj jesteś:
Kolej TV 06.10.2010

Oceń odcinek:

Trwa wysyłanie Twojej oceny...
Ocena: 4.7 z 5. 41 ocen.
Kliknij pasek ocen aby ocenić wpis.
Obejrzało: 12501 osoby

Wasze komentarze

~gość 17-08-17 00:37
wholesale fashion replica handbags http://www.bagsky.ru

coach fashion lady blog http://www.replicahandbag.ru

wholesale replica handbags http://www.bagsky.ru/Coach-3.html replica handbags here
~gość 10-07-11 13:23
HHIS I souhld have thought of that!
~gość 29-05-11 16:26
IJWTS wow! Why can't I think of thigns like that?
~gość 29-05-11 05:10
I thank you hbumly for sharing your wisdom JJWY
~gość 14-10-10 11:28
Dzięki Wielkie za wysłuchanie mojej prosby o odwiedzenie Pyskowic !
Szkoda że powiedzieliście tak mało...ale zawsze coś. :D
TomaszKaznowski 10-10-10 13:13
I jeszcze jeden link, także od p. Krzysztofa Łańcuckiego z PLK-i, przyznam, że po korespondencji z nim spojrzałem trochę wyrozumialej na te ślimaczące się remonty - fakt: za komuny (na którą część mojego życia przypadła) kolej rozpieszczana nie była, co było łatwo stwierdzić na własne oczy. Z pustego i Salomon nie naleje.
Przesyłam link do broszury o stanie polskich torów:
http://www.plk-sa.pl/fileadmin/PDF/komunikaty_i_wydarzenia/plk_broszura_popr.pdf
i pozdrawiam,
Tomasz Kaznowski
~gość 10-10-10 13:05
Może tu w całości przejdzie list od p. Krzysztofa Łańcuckiego z PLK, który pisze o remoncie na linii Otwockiej:

Dzień dobry, w Falenicy wymieniane są dwa tory, bardzo już zużyte, na nowe,
oczywiście lepsze niż te, które były. Przy okazji naprawiamy przejazd. W
listopadzie podobna wymiana torów będzie na przystanku Radość, a
wykorzystamy na to krótką przerwę w kursowaniu SKM-ki.
W Wawrze również dokonaliśmy tylko naprawy tego, co jest.
To, niestety, jeszcze nie modernizacja. Dla przyszłej modernizacji
zamówiliśmy w ub. roku studium wykonalności. Jest w trakcie przygotowania.
To dokument konieczny, by ubiegać się o środki unijne.
Modernizacja to rzeczywiście, jak Pan pisze, działanie globalne, wymiana
wszystkiego, od podtorza aż po sieć trakcyjną i urządzenia sterowania
ruchem, z wymianą peronów, przejazdów, ew. budową wiaduktów i tuneli dla
pieszych, przystosowaniem obiektów do potrzeb osób niepełnosprawnych itd.
Jaki będzie zakres modernizacji na poszczególnych stacjach i przystankach
oraz na szlaku Wschodnia - Otwock, tego dziś nie będę próbował przewidywać.
Szczegółowe rozwiązania zaproponuje studium, a potem spośród tych rozwiązań
wybierzemy najlepsze, choć niekoniecznie najdroższe.
Zagadką dla mnie jest np., czy od Otwocka do Warszawy pojedziemy 160 km/h (ruchu podmiejskiego to
nie dotyczy, bo żaden pociąg podmiejski nie jest w stanie rozpędzić się
między krótkimi przystankami do takiej prędkości), czy też wolniej z uwagi
na to, że nie możemy przenieść przystanków z międzytorza na zewnątrz
torowiska (zabytkowe wiaty). Takich zagadek jest znacznie więcej.
~gość 09-10-10 22:21
WOW
Damian231 09-10-10 22:20
Fajny odcinek

Dodaj komentarz

* - pole wymagane




Copyright (c) 2013 kolejtv.plPolityka prywatności