Kalendarz

<<
Kwiecień 2017
>>
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
Sb
Nd
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Musisz być zalogowany aby dodać wydarzenie!
Tutaj jesteś:
KolejTV - 03.01.2012

Oceń odcinek:

Trwa wysyłanie Twojej oceny...
Ocena: 4.4 z 5. 79 ocen.
Kliknij pasek ocen aby ocenić wpis.
Obejrzało: 9316 osoby

Wasze komentarze

~gość 23-02-12 09:29
~`gośc 03-01-12 20:05

Szynobus z doczepioną lokomotywą to nie jest push&pull . Zależy ... ja codziennie jeżdżę push&pullem Kolei Mazowieckich z Nasielska do Warszawy i gdy jadę do warszawy to Traax jest z przodu a Wagony z tyłu ... natomiast wracając jest odwrotnie , tylko że maszynista jest z przodu a Traax jest z tyłu. Traax jest sterowany z kabiny wagonu ( Więc w lokomotywie nikogo nie ma ) To jest push&pull ... a nie szynobus z lokomotywą
~gość 09-01-12 17:16
Jak słyszę o Pendolino, o KDP i innych banialukach,to dostaję rechotu pępka.....Ludzie! Z Zielonej Góry do GŁogowa pociąg jedzie 2 godz, pokonując aż... 54 km ...O tym zróbcie materiał...żygać się chce...
et22 09-01-12 17:14
Mowa tu o modernizacji Łódź - Warszawa. Ona nie trwa lecz jest przerwana na etapie Radziwiłłowa.!!! Dalej brak pozwoleń na budowę oraz wodnoprawnych :-)
rogonon18 08-01-12 19:53
Bardzo fajny odcinek .
~gość 06-01-12 21:45
Niestety , NA TERAZ relacja : Lublin - Hrubieszów , jest jedynie relacją wykonalną technicznie , a nie - realnie istniejącą. Pociesza to , że burmistrz Hrubieszowa , Tadeusz Garaj , popiera reaktywację kolei pasażerskiej w Hrubieszowie.
Relacja , którą wymieniłeś , Adamie , jest mi znana , ale wiadomo , że tak na gorąco , wpisując komentarz , nie wszystko przyjdzie do głowy.
Maciek z Lublina.
AdamMehring 04-01-12 06:24
@Maćku z Lublina.

Ja znam dłuższą relację osobową w ramach jednego województwa. wakacyjny pociąg Tur Chojnice - Tczew - Gdynia - Hel (225 km)

@gość 03-01-12 20:05
Skład wagon silnikowy i wagon doczepny to nie push pull.
~gość 03-01-12 23:00
Ze smutkiem (i narastajaca irytacja choc nie jestem pewien czy te dwa stany emocjonalne moga wystapic jednoczesnie) zauwazam, ze KolejTV coraz czesciej ucieka sie do "wypychania" kolejnych odcinkow materialami juz emitowanymi. W tym odcinku osiagneli Panstwo juz mistrzostwo w tej dyscyplinie. O ile mozna bylo przymknac oko na prezentowany tydzien temu reportaz "Wroclaw: Przystanek na Euro2012 gotowy" gdzie, jak rozumiem, wykonawca oddal obiekt zostawiajac haldy piasku/zwiru, resztki palet oraz peron z wybrakowana nawierzchnia to ten odcinek moge skwitowac jako "jazda po bandzie".

Jestem ciekaw co na ten temat mysla inni.
~gość 03-01-12 22:51
Chcę dodać od siebie coś , co chyba umknęło waszej uwadze. E65 to numer korytarza transportowego , według ewidencji unijnej , a nie - numer linii kolejowej. Linia , o której tu mówiliście , to zgodnie z ciągle obowiązującą instrukcją D29 , kolejowa dziewiątka.
Co do tych Pendolino , warto mieć na względzie , te Pendolino będą - z braku wychylnego pudła , jedynie udawać Pendolino.
Kiedy mówiliście o strajku w Przewozach Regionalnych , nie dotyczył on tylko problemów płacowych. Dotyczył on też szeregu patologii na naszej kolei , o których mówił pan Leszek Miętek. Trudno nie nazwać patologią , przedkładanie rozpisywania przetargów na KKA , nad puszczanie normalnych pociągów pasażerskich. Trudno nie nazwać patologią tego , że Przewozy Regionalne dostają na swoje funkcjonowanie nawet nie całą tą kwotę , co Warszawa na komunikację miejską! Trudno nie nazwać patologią tego , jak wyglądała wojna z Przewozami Regionalnymi , wywołana z powodu pociągów InterRegio...
Hitem stycznia roku minionego , który to hit zmiótł Mędzę i Wacha , był film z Olszynki Grochowskiej , gdzie było widać niekończące się rzędy wagonów , rozpaczliwie oczekujących rewizji.Za prezesa Malinowskiego , sytuacja z wagonami pasażerskimi na stanie PKP IC znacząco się poprawiła. Co mówiłem już w komentarzach na RYNKU KOLEJOWYM i podtrzymuję : na stanie PKP IC docelowo 3000 czynnych wagonów i całkowite wyleczenie się przewoźnika z alergii na brak druta , będzie skutkować możliwością całkowitego zniesienia miejscówek na pociągach TLK i dodatkowo jeszcze kilkudziesięcioma reaktywacjami.
Za sprawą strajku Przewozów Regionalnych , a także za sprawą niebezpiecznej i piramidalnie niedorzecznej wypowiedzi wiceministra Andrzeja Massela , powstaje problem obrony jednolitości Przewozów Regionalnych.
Jeśli Przewozy Regionalne nie zostaną obronione , wtedy istnieje niebezpieczeństwo , CAŁKOWITEGO ZABETONOWANIA GRANIC WOJEWÓDZTW na polskiej kolei. InterRegio i RegioExpressy zostałyby wtedy "wcielone" do PKP IC , jako pociągi TLK i Ekspresy , ale co z dalekobieżnymi osobowymi? Dziś , kiedy Przewozy Regionalne są jednolite , istnieją i to z powodzeniem , pociągi OSOBOWE , a więc zatrzymujące się na KAŻDEJ STACJI I KAŻDYM PRZYSTANKU , w relacjach następujących ( z pewnością nie wymienię wszystkich) : Wrocław - Racibórz , Lublin - Rzeszów , Kraków - Kielce , Kielce - Katowice , Łódź - Poznań , Poznań - Wrocław , Poznań - Szczecin , Szczecin - Wrocław , Poznań - Kołobrzeg , Bydgoszcz - Poznań , Bydgoszcz - Gdynia , Toruń - Olsztyn , Poznań - Jelenia Góra...
Pozwolę sobie zauważyć też , że także w ramach jednego województwa , możliwe jest ułożenie relacji o długości przekraczającej 150km! Przykłady? Lublin - Hrubieszów to najbardziej czytelny , jaki znam.
Warto bronić jednolitości Przewozów Regionalnych.
Maciek z Lublina.
~gość 03-01-12 20:05
ja tylko chciałem zwrócić, że PKP IC nie było pierwsze w Polsce, które wprowadziło do eksploatacja pociągi push & pull. Gdzieś dwa, czy trzy lata temu Urząd Marszałkowski województwa kujawsko-pomorskiego kupił 5 wagonów sterowniczych do szynobusów SA106 produkcji PESY Bydgoszcz. I z powodzeniem skład w wymiarze: szynobus SA106 plus wagon sterowniczy w oznaczeniu SA123, jest raz pchany, raz ciągnięty. Wszystkie 5 wagonów sterowniczych jest użytkowanych przez przewoźnika Arriva RP.

Dodaj komentarz

* - pole wymagane




Copyright (c) 2013 kolejtv.plPolityka prywatności