Kalendarz

<<
Październik 2017
>>
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
Sb
Nd
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Musisz być zalogowany aby dodać wydarzenie!
Tutaj jesteś:
KolejTV - 06.09.2011

Oceń odcinek:

Trwa wysyłanie Twojej oceny...
Ocena: 4.5 z 5. 38 ocen.
Kliknij pasek ocen aby ocenić wpis.
Obejrzało: 8505 osoby

Wasze komentarze

~gość 13-09-11 09:27
Jeśli chodzi o napięcie to jest jedna linia gdzie wynosi ono 600V DC - WKD.
Arkady_1 10-09-11 12:25
Do Maćka z Lublina.
"Podobał mi się ten duży materiał o warszawskiej SKM. Na kiedy planowany jest zwrot do SKM trójmiejskiej , tych pożyczonych EN57?Co w zamian za nie?"

EN57 już pomknęły na wybrzeże. Ostatnie jazdy dla SKMWA odbyły się chyba 31 sierpnia (w nocy 30/31 jeszcze na pewno jeździły, nie wiem jak w dzień 31 VIII) i nocą 31 VIII/1 IX pomknęły do siebie. Obecnie Warszawska SKM ma 14WE, 19WE, 27WE i dwie "Chorwatki" (przerobione EN57, pokazane w materiale filmowym - te z dawnej Jugosławii), przy czym 27WE nie jeżdżą na linii S1.

S9
Co do linii S9 W-wa Gdańska ÷ Wieliszew, to obecnie jeden obieg (91) jest już (od 5 września) obsługiwany Elfem (27WE) SKMki.
rogonon18 09-09-11 18:32
U mnie frekwencja pociągu Inowrocław - Zduńska Wola była wysoka a teraz nic tylko IR w wakacje jeździ . Fajny odcinek była kiedyś KolejTV W Toruniu Kluczyki
AdamMehring 08-09-11 11:01
@Gościu z Zielonej Góry są obiekty tak znane, że po prostu nie wypada ich nie znać.
~gość 08-09-11 00:45
Z całą pewnością stwierdzam, że szynobus na 7:36 min to zdjęcia z estakady w Gorzowie Wlkp. Gratuluję Adamie M. wiedzy !
O Odrzance rzeczywiście znowu nie było. Nie wiadomo co się dzieje i komu wierzyć przed wyborami do parlamentu. Więc nie dziwmy się, że pasażerom i zarazem internautą z zachodu puszczają nerwy.

pozdrawiam
-ZG-
~gość 07-09-11 21:30
Do maciek z lublina
Z tego co wiem to na trasie Łuków - Dęblin ma być przywrócona tylko „ludzka” prędkość poruszania się. Do końca następnego roku z tego co pamiętam ma tam też być przeprowadzona modernizacja przejazdów.
Z ciekawości, czy po wymianie tłucznia nadal można wsiąść do pociągu w czasie jazdy??
AdamMehring 07-09-11 21:10
Ale Warszawy i Łodzi dość długo nie było. Przy okazji Pomorze zaczęło się pojawiać wtedy kiedy został zrealizowany odcinek, w którym zaprosiłem KolejTV do Kościerzyny.

Ogólnie reaktywacja jest rzeczą bardzo trudną szczególnie jeśli nie ma woli politycznej oraz społecznej. Dodatkowo w przypadku reaktywacji trzeba zadać sobie pytanie czy warto i co się zmieniło od czasu zamknięcia.
~gość 07-09-11 19:18
3KV i 3 000 V to to samo.Warto jednak poczynić zastrzeżenie , że chodzi o prąd stały.Adamie , ja też dostrzegłem szynobus Newagu z województwa pomorskiego. Zauważyłem jedynie wzmiankę o nowych szynobusach dla Kolei Mazowieckich , że będą one zastępować niemcobusy. Pozostaje pytanie , czy zastąpionych niemcobusów nie można byłoby przesunąć na jakiś martwy w ruchu pasażerskim odcinek , a póki co w województwie mazowieckim takie są. To odcinki : Ostrołęka - Małkinia przez Ostrów Mazowiecką i Siedlce - Sokołów Podlaski .
Warto byłoby , aby Koleje Mazowieckie , choćby małymi krokami , przypomniały sobie o tych relacjach.
Co do Odrzanki : oficjalne zaproszenie Kolej TV to rzecz więcej niż warta uwagi , bo warto ten temat poruszyć bliżej ...
Broniłem i będę bronił tego , że warto mówić o Warszawie i Łodzi , a jedyne , co jestem w stanie w tej mierze napiętnować to tzw. ekstremalny warszawocentryzm , którego obecnie na kolei nie ma.
Wielkość rewolucji wywołanej wciągnięciem Łodzi Fabrycznej jest tak wielka , że o tym temacie NIE WOLNO MILCZEĆ!Bardzo dobrze , że podano wreszcie termin zamknięcia Fabrycznego!
Łódź Kaliska i Łódź Widzew przejmą ruch z Fabrycznego - w porządku , i bardzo dobrze , że wcześniej odszykowano dworzec ŁÓDŹ WIDZEW , a co ze stacją : ŁÓDŹ KALISKA?
Zaledwie parę godzin temu wróciłem z Siedlec . Jadąc północnym odcinkiem linii nr 26 , na odcinku : Hordzieżka - Ryki , zauważyłem dużo świeżego tłucznia i ekipy robotników remontujących ten odcinek. Ciekaw jestem , czy ktoś z Dęblina albo Łukowa , bądź ktoś inny z Lublina wie , jaki jest zakładany efekt tego remontu?
Apacz , mój pies , zniósł podróż w obie strony bardzo dobrze. Po tym , jak wysiadłem z pociągu w Lublinie , próbował wsiąść jeszcze raz. Chyba mu się spodobało.
Kolej TV zbiera newsy po całej Polsce , ale trudno poruszyć wszystko na raz.
Podobał mi się ten duży materiał o warszawskiej SKM. Na kiedy planowany jest zwrot do SKM trójmiejskiej , tych pożyczonych EN57?Co w zamian za nie?
Pani Dagmarze gratuluję poczucia humoru. To "gadanie" z małpką było całkiem zabawne.
Co do linii do Zgierza... Nie słyszałem , żeby istniała linia kolejowa do Zgierza. Słyszałem jedynie , że istnieje linia kolejowa do Kutna , prowadząca przez Zgierz.
Nie zmienia to jednak mojej radości z kolejnej linii przywróconej ruchowi pasażerskiemu. Czy jednym ze skutków tego remontu nie będzie przypadkiem przywrócenie osobówek z Łodzi do Płocka , które kursowały jeszcze w latach dziewięćdziesiątych?Jaka prędkość szlakowa przewidziana jest po remoncie?
Jeśli udałoby się wyremontować cały szlak do Kutna na 100km/h , Łódź mogłaby odzyskać - niezależnie jak wytrasowanie - czy przez Płock , czy przez Bydgoszcz ( co bardziej prawdopodobne ) pociągi dalekobieżne. Fajnie byłoby zobaczyć na szlaku pociąg TLK z Łodzi do Gdyni , i to kursujący codziennie...
Co do zamówienia na 1 szynobus ... Aż dziw bierze , że to zamówienie takie skromne. Przewozom Regionalnym na ziemi lubuskiej trudno jest organizować tabor zastępczy , w razie ewentualnych awarii - to zamówienie powinno opiewać na 3 czy 4 szynobusy!
pozdrawiam serdecznie . Maciek z Lublina.
AdamMehring 07-09-11 17:06
Powiedzcie czy tylko ja widziałem zdjęcia z pomorskiego (szynobus Newagu) lubuskiego (szynobus na estakadzie w Gorzowie). A gościu który domaga się Odrzanki to może byś z łaski swojej zaprosił. Przy okazji Łodzi już dość długo nie było.
~gość 07-09-11 16:15
Zapraszam na Odrzankę.Mam dość oglądania Warszafki,Łodzi i Mazowsza.Cwaniaki mają dotacje,bo koryto blisko,wiec nic tu nowego....

Dodaj komentarz

* - pole wymagane




Copyright (c) 2013 kolejtv.plPolityka prywatności