Kalendarz

<<
Grudzień 2017
>>
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
Sb
Nd
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Musisz być zalogowany aby dodać wydarzenie!
Tutaj jesteś:
KolejTV - 07.02.2012

Oceń odcinek:

Trwa wysyłanie Twojej oceny...
Ocena: 2.8 z 5. 128 ocen.
Kliknij pasek ocen aby ocenić wpis.
Obejrzało: 10500 osoby

Wasze komentarze

~gość 21-02-12 13:41
Pani Dagmara była o 693 razy lepsza.To tył ostatni odcinek,który oglądałem!
~gość 13-02-12 13:00
Oglądam ten program od początku jego istnienia i dzisiaj zrobiłem to ostatni raz. Myślałem, że przywyknę do nowego formatu i prowadzącej, ale jednak NIE. Pani Anna nie robi postępów, a pod niektórymi względami można zauważyć regres. Sztuczny uśmiech nie jest jeszcze najgorszy, ale te ręce, z którymi nie wie co zrobić, są bardzo irytujące. Stroju nie będę głębiej analizował, ale myślę, że warto jednak zmienić go wychodząc z domowych pieleszy. Ogólnie p. Anna sprawia wrażenie zdenerwowanej i profesjonalnej na siłę. Tło za prowadzącą i towarzysząca każdej wypowiedzi "muzyczka" przywodzą na myśl wiadomości z Koziej Wólki. Jednym słowem z interesującego programu o kolei zrobiono psudoserwis informacyjny.
~gość 12-02-12 22:49
Teraz mnie Świstak zaatakuje!!!
Pochlebiasz sobie gnojku!!!
Co zauważyłem w odcinku : być może innych to raziło , ale nie mnie. Nie przeszkadzała mi żywa gestykulacja pani Ani Wojtkowiak , ale dotyczyło to zapewne znacznej liczby widzów , stąd widoczne "zablokowanie" rąk.
Wygląda to tak , jakby pani Ania szukała własnego stylu w kontekście prowadzenia programu . Doceniam to.
W turkusowej zieleni , pani Ani jest dobrze i to też dość trudno przegapić .
Teraz o stronie merytorycznej : o dworcu przemyskim słyszałem niemało na innych serwisach branżowych , ale KOLEJ TV powinna była to odnotować i odnotowała dużym materiałem. Identycznie potraktowano kwestię dworca w Zawierciu - miło wiedzieć , jakie szczegóły techniczne zmieniły się w dworcowej kuchni.
Zastanawia mnie , czy mimo modernizacji dworców warszawskich , wschodniego i zachodniego , nie można byłoby zostawić na nich pragotronów?
W Rzeszowie na głównym tak zrobiono , że udało się odnowić cały dworzec , a pragotrony zostały zachowane.
Nowocześnie nie musi przecież znaczyć - zabijając charakter.
Takie elektroniczne wyświetlacze już są w niejednym miejscu w Polsce , np w Radomiu . Mają ten plus , że z racji podświetlenia informacji za pomocą diod , informacja jest lepiej widoczna , ale nie wiem , czy w wypadku każdego z dworców kolejowych , dodawałoby to dworcowi charakteru.
Mam pewien pomysł - ciekaw jestem , co na to PKP SA... Tak jak udało się zorganizować i to z sukcesem , licytację kasetonów z dworca centralnego , tak samo można byłoby postąpić z warszawskimi pragotronami! Tak wielu z nas robiło zdjęcia i kręciło filmy w Warszawie - w tym i ja , że byłby to pewien sposób na ocalenie od zapomnienia skarbów przeszłości.
Koleje Małopolskie? Epidemii spółek wojewódzkich i rozdrabniania Przewozów Regionalnych celem wpuszczenia Przewozów Regionalnych w niebyt - ciąg dalszy. Ten scenariusz jest długodystansowy , niemniej już w rozkładzie jazdy 2012\013 może nie być miejsca na Przewozy Regionalne , bo mówi się o kompaniach kolejowych - po kilka województw każda , bądź też tak , żeby każde z województw miało odrębną spółkę przewozową.
Teraz , jak istnieją Przewozy Regionalne , granice województw nie są ekstremalnie zabetonowane. Jest wiele relacji pociągów pasażerskich , czyniących wyłom w tym zabetonowaniu.
Dzięki biletowi turystycznemu , można za niewielkie pieniądze , na zasadzie : JEDŹ ILE WLEZIE , BYLEBYŚ SIĘ ZMIEŚCIŁ W WEEKENDZIE , można przejechać osobowymi cały kraj i to na jednym bilecie!
Bilet Podróżnika oferowany przez PKP IC jest droższy od biletu turystycznego , co może także utrudnić wakacyjne podróże , nie najbogatszego przecież społeczeństwa polskiego. Rozbijanie Przewozów Regionalnych jest zatem - po mojemu - kierunkiem wrogim wobec polskiego społeczeństwa.
Co do województwa małopolskiego... Nie wiem , czy - znając specyfikę problemów kolejowych tego województwa ( a wiem to i owo dzięki artykułom na portalu gazety : RYNEK KOLEJOWY) , ta spółka będzie prowadzić kolejowe przewozy koleją. Pan Ryszard Rębilas , marszałek województwa małopolskiego , znany jest z niejasnych okoliczności wprowadzania Kolejowej Komunikacji Autobusowej. Po szczegóły tych niejasnych spraw , odsyłam do redaktora Roberta Wyszyńskiego , jednego z głównych autorów artykułów , zamieszczanych na portalu gazety : RYNEK KOLEJOWY.
Bleblak z Lublina.
~gość 12-02-12 20:11
A tymczasem na FB. 1787 osoby które podpisuja się za przywróceniem p. Dagmary.
http://www.facebook.com/zadamypowrotupanidagmary?sk=wall
~gość 12-02-12 17:20
Ten dworzec w Przemyślu jest super!
~gość 12-02-12 17:17
Trzeba z żywymi naprzód iść, po życie sięgać nowe - a nie w uwiędłych laurów liść z uporem stroić głowę.
~gość 12-02-12 17:08
A to ŚWISTAK! Na ''kolej tv you tube'' co chwilę występuje w innej postaci i wymiotuje na wszystko i wszystkich, którzy nie przypominają dawnej ''odsłony'' i dawnej prowadzącej. Ależ czasu na to poświęca! Ale nie potrafi się ukryć! Każdy ruch go zdradza i widac go jak w rentgenie.
~gość 12-02-12 16:32
Wróciłem z dalekiej podróży i cóż widzę? ŚWISTAK ATAKUJE ZAPAMIĘTALE pana Maćka z Lublina. PODPISUJE SIĘ JEGO NAZWISKIEM i bebla od rzeczy! Bardzo proszę internautów o zwrócenie uwagi ŚWISTAKOWI, że jest i nudny i bez polotu. Nowy odcinek i pani Ania podobają mi się. UWAGA!!! Teraz mnie Świstak zaatakuje!!!
~gość 12-02-12 15:49
Potencjał województwa lubelskiego nie jest mały , z uwagi na - ostatnio zaskakująco dobre - wyniki lubelskich przedsiębiorców ( nie wymieniam ich z nazwy , tylko przekazuję , jaki stan rzeczy opisują statystyki) , a także fakt , że Lublin jest chyba jedynym miastem w Polsce z czterema uniwersytetami.
Co do możliwości finansowych obywatela , są one - biorąc pod uwagę statystykę - najskromniejsze w skali całego kraju.
Adamie , dziękuję za zrozumienie dla mojego niepokoju. Trudno zaprzeczyć temu , że kiedy była PKP PR , skala zabetonowania granic województw , była jeszcze mniejsza jak obecnie , czego przykładem jest obecność w rozkładzie jazdy 2003\04 , bezpośredniego osobowego w relacji : Grudziądz - Gdynia.
Jakoś trudno mi wyobrazić sobie , by Kolejom Wielkopolskim chciało się wypuszczać na szlak osobowe z Poznania do Szczecina czy Kołobrzegu ( teraz te osobowe istnieją , dzięki Przewozom Regionalnym , a frekwencja w nich jest dobra lub bardzo dobra) . Nie umiem sobie wyobrazić tego , żeby Kolejom Śląskim chciało się puścić osobowe z Katowic do Kielc ( ta relacja jest ofercie PR) ... To prawda , że za PKP PR granice województw tu i ówdzie były zabetonowane , ale było to w skali o wiele mniejszej.
Brak jednolitości Przewozów Regionalnych rodzi niebezpieczeństwo znacznego utrudnienia podróży , choćby przez zwiększenie liczby tych , którzy muszą między sobą nawzajem koordynować skomunikowania.
Słuszne było zapytanie jednego z przedmówców o linie w kiepskim bądź katastrofalnym stanie. Takich jest wiele... Zastanawia też to , dlaczego pan Rębilas - o czym mogłem przeczytać na RYNKU KOLEJOWYM , decydował o wprowadzaniu KKA , np na szlaku : Bielsko-Biała - Wadowice , po uprzednim remoncie tego szlaku?
Akurat Maciek z Lublina.
~gość 12-02-12 15:47
Co zauważyłem w odcinku : być może innych to raziło , ale nie mnie. Nie przeszkadzała mi żywa gestykulacja pani Ani Wojtkowiak , ale dotyczyło to zapewne znacznej liczby widzów , stąd widoczne "zablokowanie" rąk.
Wygląda to tak , jakby pani Ania szukała własnego stylu w kontekście prowadzenia programu . Doceniam to.
W turkusowej zieleni , pani Ani jest dobrze i to też dość trudno przegapić .
Teraz o stronie merytorycznej : o dworcu przemyskim słyszałem niemało na innych serwisach branżowych , ale KOLEJ TV powinna była to odnotować i odnotowała dużym materiałem. Identycznie potraktowano kwestię dworca w Zawierciu - miło wiedzieć , jakie szczegóły techniczne zmieniły się w dworcowej kuchni.
Zastanawia mnie , czy mimo modernizacji dworców warszawskich , wschodniego i zachodniego , nie można byłoby zostawić na nich pragotronów?
W Rzeszowie na głównym tak zrobiono , że udało się odnowić cały dworzec , a pragotrony zostały zachowane.
Nowocześnie nie musi przecież znaczyć - zabijając charakter.
Takie elektroniczne wyświetlacze już są w niejednym miejscu w Polsce , np w Radomiu . Mają ten plus , że z racji podświetlenia informacji za pomocą diod , informacja jest lepiej widoczna , ale nie wiem , czy w wypadku każdego z dworców kolejowych , dodawałoby to dworcowi charakteru.
Mam pewien pomysł - ciekaw jestem , co na to PKP SA... Tak jak udało się zorganizować i to z sukcesem , licytację kasetonów z dworca centralnego , tak samo można byłoby postąpić z warszawskimi pragotronami! Tak wielu z nas robiło zdjęcia i kręciło filmy w Warszawie - w tym i ja , że byłby to pewien sposób na ocalenie od zapomnienia skarbów przeszłości.
Koleje Małopolskie? Epidemii spółek wojewódzkich i rozdrabniania Przewozów Regionalnych celem wpuszczenia Przewozów Regionalnych w niebyt - ciąg dalszy. Ten scenariusz jest długodystansowy , niemniej już w rozkładzie jazdy 2012\013 może nie być miejsca na Przewozy Regionalne , bo mówi się o kompaniach kolejowych - po kilka województw każda , bądź też tak , żeby każde z województw miało odrębną spółkę przewozową.
Teraz , jak istnieją Przewozy Regionalne , granice województw nie są ekstremalnie zabetonowane. Jest wiele relacji pociągów pasażerskich , czyniących wyłom w tym zabetonowaniu.
Dzięki biletowi turystycznemu , można za niewielkie pieniądze , na zasadzie : JEDŹ ILE WLEZIE , BYLEBYŚ SIĘ ZMIEŚCIŁ W WEEKENDZIE , można przejechać osobowymi cały kraj i to na jednym bilecie!
Bilet Podróżnika oferowany przez PKP IC jest droższy od biletu turystycznego , co może także utrudnić wakacyjne podróże , nie najbogatszego przecież społeczeństwa polskiego. Rozbijanie Przewozów Regionalnych jest zatem - po mojemu - kierunkiem wrogim wobec polskiego społeczeństwa.
Co do województwa małopolskiego... Nie wiem , czy - znając specyfikę problemów kolejowych tego województwa ( a wiem to i owo dzięki artykułom na portalu gazety : RYNEK KOLEJOWY) , ta spółka będzie prowadzić kolejowe przewozy koleją. Pan Ryszard Rębilas , marszałek województwa małopolskiego , znany jest z niejasnych okoliczności wprowadzania Kolejowej Komunikacji Autobusowej. Po szczegóły tych niejasnych spraw , odsyłam do redaktora Roberta Wyszyńskiego , jednego z głównych autorów artykułów , zamieszczanych na portalu gazety : RYNEK KOLEJOWY.
Bleblak z Lublina.

Dodaj komentarz

* - pole wymagane




Copyright (c) 2013 kolejtv.plPolityka prywatności