
Oceń odcinek:
Obejrzało: 9246 osoby
Ta witryna używa plików cookie m. in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z niej bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa komputerze / telefonie / tablecie.
Więcej informacji znajdziesz w
Polityce Prywatności.
Zamknij
Wasze komentarze
*ewentualnie bez podmiejskich
W Lublinie dawno nie byłem ale z tego co pamiętam (aczkolwiek mogła być to inna stacja) wyjście z tunelu jest na plac przeddworcowy. Ale rozglądając się widać gdzie jest dworzec.
To , co od tej strony mówisz o Gdańsku i Gdyni to dowód , że może być lepiej.
Jeśli dla mnie czytelny jest centralny , poruszanie się po stacjach kolejowych Trójmiasta , powinno być dla mnie wręcz intuicyjne.
Dobrze robisz , kładąc nacisk w swoich komentarzach na sprawy Trójmiasta i innych części województwa pomorskiego , bo przecież to twoje strony.
Brawo za lokalny patriotyzm i za rzeczowość twoich głosów.
Maciek z Lublina
Znamienne jest to, że troszczysz się o własną linię jednakże czy mógłbyś to robić gdzieś indziej. Czy w całym Internecie znalazła by się jedna polskojęzyczna strona o kolei wolna od polityki.
Po za tym jeśli chodzi o kolej na obszarach Natury 2000 to po za siedliskami błotnymi i wodnymi nie ma żadnej przeszkody by kolej powstała nawet z użyciem nasypów lub wykopów. Dodatkowo chodzi tutaj o zaledwie remont czyli można uznać iż krajobraz po remoncie się nie zmieni (nie zostanie zdegradowany). Mało tego nawet jakby tam był Park Narodowy albo rezerwat ścisły to w zasadzie trzeba było by tylko uważać by się nie przekroczyć granicy terenu kolejowego
:
Czar szybkiej rewitalizacji Nadodrzanki pryska.
Przypomnijmy, że Gazeta Lubuska niejednokrotnie pisała o 100% decyzji na temat rewitalizacji Nadodrzanki która wkrótce miałaby się odbyć. Pan Massel zagościł również na peronie w Starym Kisielinie ogłaszając sukces w dążeniu do celu. Wydano również dokument "WBiK" zawierający szczegółowe dane na temat prac remontowych na torach do roku 2013 (2014 i 2015 też są ujęte - w sumie nie wiem po co, aby tylko podenerwować ludzi).
Na Nadodrzankę do 2015 roku planuje się przeznaczyć ponad 600 mln zł. W dokumentach jest napisane, że największa część tej kwoty (czyli ponad 400 mln) trafi na odrzańskie tory po roku 2013! (jakim prawem opisują w dokumencie o charakterze faktów do 2013 również mity po 2013?) Odpowiedź na tą zagadkę znalazłem w pewnej prasie...
Czar prysnął, czytając najnowszy numer "Kuriera Kolejowego". Pan Zbigniew Szafrański, odpawiadając na pytanie Pana redaktora: "Jakie więc projekty o charakterze rewitalizacyjnym można by zrealizować, MAJĄC DODATKOWY ROK?"
Szafrański odpowiedział: "(...)zgłosiliśmy też Nadodrzankę na odcinku Rudna Gwizdanów - Rzepin. Niestety, mamy tu sporo kolizji z obszarami Natura 2000, więc będziemy próbowali wpisać inny.(...) W tej chwili staramy się projekty uszeregować tak, aby zrealizować te, które nie mają kolizji środowiskowych(...)Jeśli linia tylko na niewielkim kawałku przechodzi przez obszar Natura 2000, to musimy przeprowadzić procedurę oddziaływania inwestycji na środowisko. A na to potrzebny jest nam czas(...)"
redaktor: "Chodzą też oponie, że jeśli jednak KE zgodzi się na przesunięcie pieniędzy z kolei na drogi, to pranżę kolejową czeka zastój. Czy zgadza się Pan z tą opinią?"
Szafrański:"Uważam, że pieniądze, które mamy do wykorzystania w tej perspektywie budżetowej, powinny wystarczyć przede wszystkim na dokumentacje(...) e tej chwili dla branży najważniejsza nie jest ogromna liczba pieniędzy, bo tych nie damy rady przerobić w ciągu trzech lat, ale ciągłość zamówień po roku 2014"(...)
Śmieszne, że PLK ani MI nie wiedziało o Naturze 2000.....kota ogonem odwrócili i na tym sie kończy świetność Odrzanki.
Kiedy ktoś zrozumie, że pociągi są od jazdy, a nie stania na dworcu.
Dodaj komentarz