
Oceń odcinek:
Obejrzało: 9704 osoby
Ta witryna używa plików cookie m. in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z niej bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa komputerze / telefonie / tablecie.
Więcej informacji znajdziesz w
Polityce Prywatności.
Zamknij
Wasze komentarze
mam takie pytanie, czy był kiedyś program o Dworcu w Kostrzynie nad Odrą?
Niestety, nadaje się on do generalnego remontu, a to co sobą reprezentuje to istny dramat... na pochwałę zasługują pociągi, które obsługują ten dworzec i chyba tylko to. A szkoda, bo to pierwsze miasto przy granicy z Niemcami i pewnie na Euro wielu Niemców będzie tamtędy przekraczać granicę
Pozdrawiam ;)
Chłopie! Jak się nie znasz na rzeczy, to się nie wypowiadaj. Ty za dwukrotną ich pensję nie ruszyłbyś palcem. Jedynym winnym tego stanu jest rząd. I nie tylko ten. Ten kto rozwalił PKP na spółki, powinien siedzieć w pudle.
Szkoda tylko że moi przedmówcy nie wspomnieli o tym skąd InterCity ma ten znacznie lepszy tabor niż Przewozy Regionalne.
W sumie Przewozy Regionalne nie są potrzebne. Przecież można jeździć InterCity.
Skoro Przewozy Regionalne dla wielu z was są najgorszym przewoźnikiem w Polsce to dlaczego codziennie kilkaset tysięcy pasażerów nimi jeździ ?
Przecież mogą jeździć InterCity ;)))
Szkoda tylko ze InterCity nie wszędzie jeździ i są miejsca gdzie można pojechać tylko Przewozami Regionalnymi bo InterCity nie chce tam jeździć i omija je wielkim łukiem !!!
http://www.youtube.com/watch?v=5qtMmYYJzK4
Panie i Panowie z Przewozów Regionalnych, a raczej Porażki Regionalnej. Od dawna systematycznie korzystam z waszych usług. Od 2 lat bardzo regularnie jeżdżę na linii Zielona Góra - Wrocław. I z dni na dzień jest coraz gorzej. Wasza niemiła obsługa, chamscy i wulgarni maszyniści, których słychać w drugim składzie. Te kolejki przed Waszymi kasami na 30 minut czekania. Te zacofanie u Was, brak automatów, które przyjmują płatności kartą i obsługują tylko zwykłe połączenia bez opcji promocyjnych lub dodatkowych (!). Te Wasze chore przepisy i regulaminy, których sami nie znacie i w których sami się gubicie. Te psujące się pociągi i zazwyczaj niedojeżdżające na czas. Te połączenia do Wrocławia w czasie 4 godzin i 30 minut, a zimą nawet po 8 godzin (!!!!!!!!!). Do zimna, niewygody i brudu się już przyzwyczaiłem ,bo to standard. Ale pozostałe rzeczy można zmienić bez większych wysiłków. Wystarczy tylko chcieć i się wziąć do roboty, ale Wy nieroby wolicie strajkować !
-ZG-
I kilka głosów "e-ludu":
"Podobno kiedyś bycie kolejarzem było szanowanym zawodem. Teraz to zawód kpin i śmiechu. Jednak nie są za to odpowiedzialne pensje kolejarzy, ale ich szacunek do wykonywanej pracy. Sami się nie szanują, więc reszta społeczeństwa też, chyba że jakiś polityk przed wyborami powie o etosie ich pracy. Etos pracy na kolei kończy się na konduktorze biorącym łapówę, śmierdzącej toalecie, czy pociągu jadącym 3 razy szybciej niż można.
Strajkujcie, najlepiej wszystkimi swoim kilkudziesięcioma związkami zawodowymi, lub z każdym po kolei codziennie. Tym zyskacie szacunek i na pewno większą kasę. "
"
czyli do końca PKP, do tego strajk PR może doprowadzić
Strajk PR-> kary umowne płacone dla Urzędów Marszałkowskich, utrata dochodu z biletów i utrata dotacji marszałkowskich->PKP PLK nie dostanie kasy.
Im dłuższy strajk o dużym zasięgu tym szybsza agonia PR a przy okazji utrata płynności finansowej przez PKP SA. O ile oczywiście rząd nie zacznie dopłacać złodziejom z tego kołchozu. A raczej nie bo pomimo zapewnień kasa jest pusta a od upadłości dzieli nas naprawdę niewiele
Upadek PKP będzie równoznaczny z otwarciem rytnku na komercyjnych przewoźników, jak dotychczas nie mogą wejść na polskie szlaki głównie z powodu zaporowych cen ustanawianych przez PKP PLK za przejazd po torach ( ceny najwyższe w Europie a prawdopodobnie na świecie )
PKP jako jedna z ostatnich firm o charakterze państwowym i narodowym jest zupełnie niewydolna i świadczy wyłącznie o coraz marniejszej kondycji państwa.
Do niczego jest wszystko: od zarządzania po nadzór techniczny i bieżącą kontrolę infrastruktury. Ostatnia katastrofato prawdopodobnie początek całej serii. Może dojśc do sytuacji kiedy to koleje indyjskie i singapurskie przestaną być najniebezpieczniejszymi na świecie ( też z powodu stanu technicznego ) na rzecz polskich.
Wypadków towarowych jest bardzo dużo, tyle że przeciętny obywatel o nich nie słyszy ani nie widzi.
Obecnie dogorywa to co zostało w spadku po PRL, zaborcach i okupantach. Skoro przez 22 lata państwo nie buduje niczego a w dodatku nie pozwala na prywatne inicjatywy to należy je zlikwidować dla dobra obywateli. Żadne reformy nie pomogą, trzeba by wyburzyć do gołej ziemi i zaczynać od nowa. Ale nie z Polakami bo ten naród spieprzy wszystko
Rozbić kraj na regiony pod patronatem UE, wolna gospodarka, wolne wybory na poziomie gmin i powiatów , wyższe władze na drodze konkursów.
Jeden region należy pozostawić jako rezerwat. Z dotychczasową konstytucją, hymnem, pomnikami, kościołami i konkordatem, sejmem, senatem itd.
I wyłączyć z UE z racji smrodu goowna którym mieszkańcy będa sie po polacku obrzucać
.
Burdel w tym kraju nie jest winą komuny, kto nie wierzy niech zobaczy jak jest w innych krajach dawnych demoludów.
Wystarczy porównać drogi, koleje, zarobki.
Rumunia i Bułgaria wkrótce przegonią polandię "
Dodaj komentarz