Kalendarz

<<
Grudzień 2017
>>
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
Sb
Nd
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Musisz być zalogowany aby dodać wydarzenie!
Tutaj jesteś:
KolejTV - 15.08.2011 r.

Oceń odcinek:

Trwa wysyłanie Twojej oceny...
Ocena: 4.5 z 5. 57 ocen.
Kliknij pasek ocen aby ocenić wpis.
Obejrzało: 9414 osoby

Wasze komentarze

~gość 21-08-11 18:12
Szerokich torów na nowych szlakach, zawsze uśmiechniętej twarzy w programie i oby Wam się dzieci pociągów nie czepiały - życzy całe kolejnictwo ;)
~gość 20-08-11 10:44
Dagmara, jak Ty ślicznie dziś wyglądasz w tej sukni ślubnej. Raz w życiu taki dzień :)
~gość 19-08-11 22:01
A czy istnieje możliwość, aby w kolejnych odcinkach KoleiTV pokazywać różne ciekawostki z kolejowego świata, które internauci publikują na serwisie youtube.pl? Niegdyś każdy odcinek posiadał jakąś wzmiankę z odrobiną informacji. Czy można do tego powrócić? Pozdrawiam!
~gość 18-08-11 14:58
Witajcie :)

mam takie pytanie, czy był kiedyś program o Dworcu w Kostrzynie nad Odrą?
Niestety, nadaje się on do generalnego remontu, a to co sobą reprezentuje to istny dramat... na pochwałę zasługują pociągi, które obsługują ten dworzec i chyba tylko to. A szkoda, bo to pierwsze miasto przy granicy z Niemcami i pewnie na Euro wielu Niemców będzie tamtędy przekraczać granicę

Pozdrawiam ;)
~gość 17-08-11 21:22
Ten, który ma takie pretensje do maszynistów z PR, niech zacznie jeździć busami.
Chłopie! Jak się nie znasz na rzeczy, to się nie wypowiadaj. Ty za dwukrotną ich pensję nie ruszyłbyś palcem. Jedynym winnym tego stanu jest rząd. I nie tylko ten. Ten kto rozwalił PKP na spółki, powinien siedzieć w pudle.
E6ACT 17-08-11 19:20
Tak to prawda że InterCity ma lepszą ofertę przewozową i posiada znacznie lepszy tabor.
Szkoda tylko że moi przedmówcy nie wspomnieli o tym skąd InterCity ma ten znacznie lepszy tabor niż Przewozy Regionalne.

W sumie Przewozy Regionalne nie są potrzebne. Przecież można jeździć InterCity.

Skoro Przewozy Regionalne dla wielu z was są najgorszym przewoźnikiem w Polsce to dlaczego codziennie kilkaset tysięcy pasażerów nimi jeździ ?

Przecież mogą jeździć InterCity ;)))

Szkoda tylko ze InterCity nie wszędzie jeździ i są miejsca gdzie można pojechać tylko Przewozami Regionalnymi bo InterCity nie chce tam jeździć i omija je wielkim łukiem !!!

http://www.youtube.com/watch?v=5qtMmYYJzK4
ICCC 17-08-11 17:14
Popieram komentarz o tragicznej ofercie Przewozów Regionalnych.
~gość 17-08-11 17:07
Kolejny ciekawy odcinek. A co do strajku w Przewozach Regionalnych to uważam, że jest to najgorszy pasażerski przewoźnik w Polsce. Podróżowanie w starym i zdezelowanym pociągu za niską cenę to ich główna oferta. Uważam, że PKP Intercity dużo bardziej stara się przyciągnąć klientów np. remonty wagonów, rezerwacja miejsca w 1 klasie TLK tak by można usiąść oraz nowoczesne bezprzedziałowe i klimatyzowane wagony 2 klasy z możliwością wygodnego przewozu rowerów.
~gość 16-08-11 22:51
Kolejny bardzo ciekawy odcinek - wydaje mi się, że KolejTV podąża w dobrym kierunku. Mimo wszystko uważam za błąd pominięcie w informacjach piątkowej katastrofy. To niestety smutne, ale ważne wydarzenie związane z koleją.
~gość 16-08-11 22:44
i jeszcze o strajku w PR>

Panie i Panowie z Przewozów Regionalnych, a raczej Porażki Regionalnej. Od dawna systematycznie korzystam z waszych usług. Od 2 lat bardzo regularnie jeżdżę na linii Zielona Góra - Wrocław. I z dni na dzień jest coraz gorzej. Wasza niemiła obsługa, chamscy i wulgarni maszyniści, których słychać w drugim składzie. Te kolejki przed Waszymi kasami na 30 minut czekania. Te zacofanie u Was, brak automatów, które przyjmują płatności kartą i obsługują tylko zwykłe połączenia bez opcji promocyjnych lub dodatkowych (!). Te Wasze chore przepisy i regulaminy, których sami nie znacie i w których sami się gubicie. Te psujące się pociągi i zazwyczaj niedojeżdżające na czas. Te połączenia do Wrocławia w czasie 4 godzin i 30 minut, a zimą nawet po 8 godzin (!!!!!!!!!). Do zimna, niewygody i brudu się już przyzwyczaiłem ,bo to standard. Ale pozostałe rzeczy można zmienić bez większych wysiłków. Wystarczy tylko chcieć i się wziąć do roboty, ale Wy nieroby wolicie strajkować !

-ZG-

I kilka głosów "e-ludu":

"Podobno kiedyś bycie kolejarzem było szanowanym zawodem. Teraz to zawód kpin i śmiechu. Jednak nie są za to odpowiedzialne pensje kolejarzy, ale ich szacunek do wykonywanej pracy. Sami się nie szanują, więc reszta społeczeństwa też, chyba że jakiś polityk przed wyborami powie o etosie ich pracy. Etos pracy na kolei kończy się na konduktorze biorącym łapówę, śmierdzącej toalecie, czy pociągu jadącym 3 razy szybciej niż można.

Strajkujcie, najlepiej wszystkimi swoim kilkudziesięcioma związkami zawodowymi, lub z każdym po kolei codziennie. Tym zyskacie szacunek i na pewno większą kasę. "

"
czyli do końca PKP, do tego strajk PR może doprowadzić

Strajk PR-> kary umowne płacone dla Urzędów Marszałkowskich, utrata dochodu z biletów i utrata dotacji marszałkowskich->PKP PLK nie dostanie kasy.
Im dłuższy strajk o dużym zasięgu tym szybsza agonia PR a przy okazji utrata płynności finansowej przez PKP SA. O ile oczywiście rząd nie zacznie dopłacać złodziejom z tego kołchozu. A raczej nie bo pomimo zapewnień kasa jest pusta a od upadłości dzieli nas naprawdę niewiele

Upadek PKP będzie równoznaczny z otwarciem rytnku na komercyjnych przewoźników, jak dotychczas nie mogą wejść na polskie szlaki głównie z powodu zaporowych cen ustanawianych przez PKP PLK za przejazd po torach ( ceny najwyższe w Europie a prawdopodobnie na świecie )

PKP jako jedna z ostatnich firm o charakterze państwowym i narodowym jest zupełnie niewydolna i świadczy wyłącznie o coraz marniejszej kondycji państwa.
Do niczego jest wszystko: od zarządzania po nadzór techniczny i bieżącą kontrolę infrastruktury. Ostatnia katastrofato prawdopodobnie początek całej serii. Może dojśc do sytuacji kiedy to koleje indyjskie i singapurskie przestaną być najniebezpieczniejszymi na świecie ( też z powodu stanu technicznego ) na rzecz polskich.
Wypadków towarowych jest bardzo dużo, tyle że przeciętny obywatel o nich nie słyszy ani nie widzi.

Obecnie dogorywa to co zostało w spadku po PRL, zaborcach i okupantach. Skoro przez 22 lata państwo nie buduje niczego a w dodatku nie pozwala na prywatne inicjatywy to należy je zlikwidować dla dobra obywateli. Żadne reformy nie pomogą, trzeba by wyburzyć do gołej ziemi i zaczynać od nowa. Ale nie z Polakami bo ten naród spieprzy wszystko

Rozbić kraj na regiony pod patronatem UE, wolna gospodarka, wolne wybory na poziomie gmin i powiatów , wyższe władze na drodze konkursów.

Jeden region należy pozostawić jako rezerwat. Z dotychczasową konstytucją, hymnem, pomnikami, kościołami i konkordatem, sejmem, senatem itd.
I wyłączyć z UE z racji smrodu goowna którym mieszkańcy będa sie po polacku obrzucać
.
Burdel w tym kraju nie jest winą komuny, kto nie wierzy niech zobaczy jak jest w innych krajach dawnych demoludów.
Wystarczy porównać drogi, koleje, zarobki.
Rumunia i Bułgaria wkrótce przegonią polandię "

Dodaj komentarz

* - pole wymagane




Copyright (c) 2013 kolejtv.plPolityka prywatności