Kalendarz

<<
Grudzień 2017
>>
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
Sb
Nd
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Musisz być zalogowany aby dodać wydarzenie!
Tutaj jesteś:
KolejTV - 17.06.2013

Oceń odcinek:

Trwa wysyłanie Twojej oceny...
Ocena: 4.5 z 5. 55 ocen.
Kliknij pasek ocen aby ocenić wpis.
Obejrzało: 6521 osoby

Wasze komentarze

~gość 02-07-13 21:46
Do 23-06-13 21:27

W tym Płaszowie też by się przydała ta łacznica . I tak dalekobieżne by się ztrzymywały w Krakowie Gł. a po co np. taki Ex TATRY miałby stawać w takim Płaszowie jak jego głownym celem jest wozić ze Stolicy w Góry.
Łącznica przydała również by się w Gdańsku Olszynce dzięki temu była by to alternatywna trasa miedzy Pruszczem Gdańskim a Gdańskiem Południe zwłaszcza podczas istniejącej obecnie modernizacji linii Gdynia-Warszawa tym bardziej że tamtędy ponoć jeżdżą niektóre pociągi na czas remontu przez Gdańsk Olszynkę zmieniając tam czoło,ale pamiętam jak już kiedyś przed tą modernizacją jeździły tamtędy objazdem na czas robót.Naprawdę mogli by taką łącznicę zbudować jeszcze przed modernizacją linii Warszawa-Gdynia.Było by to tak jak trzeci tor który jest między Pruszczem Gd. a Pszczółkami.
~gość 28-06-13 09:41
Podpułkownik z Akademii Obrony Narodowej to jak w końcu ma na nazwisko?
Na mundurze czytamy STEMPIEŃ a w podpisie STĘPIEŃ. :)
~gość 23-06-13 21:27
Wielcy szanowni myślący na kolei,zgadzam się z przedmówcą ,że w Suchej Beskidzkiej i Chabówce powinny powstać takie łącznicę. Jazda do Krakowa zmniejszyła by się więcej niż godzinę. Następna rzeczą jest rewitalizacja linii kolejowej Bydgoszcz Poznań ,przez Wągrowiec.Z Poznania do Wągrowca linia ta jest po rewitalizacji.Co z resztą do Bydgoszczy?.Czekamy.
~gość 17-06-13 22:50
Przewozy Regionalne przewiozły by więcej Pasażerów Jak By miały więcej połączeń o lepszych Godzinach Odjazdów ^^
~gość 17-06-13 22:46
Takie łącznice jak w Lubuskim powinno się zbudować na linii Kraków Gł.-Zakopane dzięki którym pociągi dalekobieżne omijały by Kraków Płaszów, Suchę Bezkidzką i Chabówkę.To skróciło by czas podróży na tym odcinku nawet o prawie godzinę.
Powinni się nad takimi łącznicami zastanowić reaktywując kolej do Bytowa.Jadąc z Trójmiasta trzeba zmienić czoło najpierw w Kościerzynie, dlatego przydało by się tam wybudować łącznicę która prowadziła by bezpośrednio z Gdyni na Lipusz a żeby Kościerzyna nie zatracałaby połączeń to zbudować przystanek na północnej części tego miasta.Potem pociągi zmieniały czoło w Lipuszu tylko że tam jest taka łacznica, trzeba było by ja tylko zmodernizować i wybudować na niej też przystanek który byłby na obrzeżu Lipusza pod miejscowością Papiernia. Gdyby policzyć czas postoju przez zmianę czoła w Kościerzynie i Lipuszu tak po 10 min., jazdę 40 km/h w rozjazdach( a tam można było by do łącznic wstawić rozjazdy umożliwiające jazdę na bok conajmniej na 60 km/h),kontrolne hamowania( na tym można było by oszczędzić energii),i trzeba też zaznaczyć że tory w Kościerzynie z Gdyni i z Lipusza idą spory kawałek obok siebie. Można takimi łącznicami skrócić czas podróży z Trójmiasta do Bytowa o ok 30 minut!

Dodaj komentarz

* - pole wymagane




Copyright (c) 2013 kolejtv.plPolityka prywatności