Kalendarz

<<
Kwiecień 2017
>>
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
Sb
Nd
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Musisz być zalogowany aby dodać wydarzenie!
Tutaj jesteś:
KolejTV - 18.03.2013

Oceń odcinek:

Trwa wysyłanie Twojej oceny...
Ocena: 4.2 z 5. 48 ocen.
Kliknij pasek ocen aby ocenić wpis.
Obejrzało: 6607 osoby

Wasze komentarze

~gość 20-03-13 23:31
Do:18-03-13 21:24 i 21:25
Aleś ty koleś tępy ignorant!
marcelinio 19-03-13 14:44
świetny odcinek
~gość 19-03-13 10:55
Po co redakcja to pisze jak już poprzednik mu odpowiedział i nic specjalnie nie dodaliście.
Tak swoją drogą to IC szybko się z tym obudziło bo to już będzie czwarty rok jak Jantar jest prowadzony w SM 42.Ale to jest efekt spółek bo były SU 46 to nie dość że poszły do Cargo to oprócz tego przerobione zotały na ST 46-tylko do ruchu towarowego przez co nie mają już tego zasilania na wagony.IC to też jakby nie mogło od Cargo wypożyczać SU 46 te które jeszcze to mają
Redakcja 19-03-13 09:58
Gniazda ogrzewania elektrycznego są wykorzystywane również latem.
Zasilana w ten sposób jest klimatyzacja i nawiew w wagonach.
Klimatyzowane są właściwie wszystkie wagony bezprzedziałowe, a te są praktycznie w każdym pociągu jeżdżącym na Hel.
~gość 19-03-13 06:45
Do 18-03-13 21:
Z tym sprzęgiem do ogrzewania elektrycznego w sezonie chodzi im głównie o Ex JANTAR który ma wagony klimatyzowane kl.1, ten bezprzedziałowy i WARS które są zasilane z tego gniazda.Kiedyś jak wszystkie lokomotywy należały do PKP CARGO to SU 46 prowadziło JANTARa z Gdyni do Helu ale jak zrobili podział lokomotyw to SM 42 ciągnie ten skład jednocześnie nie mając zasilania na wagony bo przewoźnik innych lokomotyw spalinowych w Gdyni nie ma.
~gość 18-03-13 21:25
"Połowa z nich bd miała gniazda elektrycznego ogrzewania dla składów. Umożliwi to wykorzystanie lokomotyw do prowadzenia pociągów sezonowych po niezelektryfikowanych szlakach, NP NA HEL" - lektor co ty gadasz za głupoty po co ci sprzęg ogrzewania do letnich pociągów? Poza tym co to za modernizacja, skoro one już mają prędkość max 90 km/h? Jak zwykle 100 lat za murzynami. No ale w tym przypadku napisy końcowe programu tłumaczą wszystko..
~gość 18-03-13 21:24
"Połowa z nich bd miała gniazda elektrycznego ogrzewania dla składów. Umożliwi to wykorzystanie lokomotyw do prowadzenia pociągów sezonowych po niezelektryfikowanych szlakach, NP NA HEL" - lektor co ty gadasz za głupoty po co ci sprzęg ogrzewania do letnich pociągów? Poza tym co to za modernizacja, skoro one już mają prędkość max 90 km/h? Jak zwykle 100 lat za murzynami. No ale w tym przypadku napisy końcowe programu tłumaczą wszystko..
~gość 18-03-13 19:38
w dzisiejszej naszej lokalnej gazecie Głos Wlkp informuje sie o zabrudzonej kopule nowego dworca w Poznaniu
kto tak projektuje w Polsce w naszym klimacie i przy naszej mobilnosci do czystości oraz usuwania brudu , bedzie co pewien czas konieczność jego czyszczenia co podrozy koszt utrzymania
ROPA Poznań
~gość 18-03-13 19:03
Powiedzcie lepiej co się dzieje z TABORem SZYNOWYm OPOLE S.A.
~gość 18-03-13 18:58
Modernizacja odcinka Toruń-Bydgoszcz skróci tez czas przejazdu z Torunia do Trójmiasta. Może być to istotne zwłaszcza dziś kiedy z Torunia do Trójmiasta w godzinę ponad trwa czas jazdy autostradą A 1.
Pociągi z Torunia do Trójmiasta dużo tez tracą postojem na stacji Bydgoszcz Gł. z powodu zmiany czoła ale niektóre mają tam postój nawet 30-40min. Niektóre pociągi mogły by omijać stację Bydgoszcz Gł.Tak jak planuje się omijać z Poznania do Zielonej Góry Czerwieńsk jadąc ze stacji Bydgoszcz Wschód bezpośrednio linią towarową na Maksymilianowo która już od dawna istnieje to mogło by znacznie skrócić czas przejazdu a przez Bydgoszcz by i tak jechał bo miałby postój na stacji Bydgoszcz Wschód

Dodaj komentarz

* - pole wymagane




Copyright (c) 2013 kolejtv.plPolityka prywatności