Kalendarz

<<
Sierpień 2017
>>
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
Sb
Nd
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Musisz być zalogowany aby dodać wydarzenie!
Tutaj jesteś:
KolejTV - 18.10.2011

Oceń odcinek:

Trwa wysyłanie Twojej oceny...
Ocena: 4.8 z 5. 50 ocen.
Kliknij pasek ocen aby ocenić wpis.
Obejrzało: 8983 osoby

Wasze komentarze

AdamMehring 24-10-11 20:49
@Maćku z Lublina
Apage Satanas już jedno fajne forum kolejowe zostało zniszczone przez politykę. Apage Satanas.

Co do przyszłego wykorzystania tego przystanku to oprócz meczów, które są grane mniej więcej co 2 tygodnie. Dochodzą do tego koncerty itd. czyli dobrze zarządzany stadion jest w stanie generować ruch dla przystanku co 7-10. Pytanie czy opłaca się?

Przykład Gdańska i rewitalizacji linii kolejowej, która jest czynna w ruchu towarowym pokazuje, że po pierwsze linia ta powinna przyjąć na siebie przynajmniej tą nadwyżkę kibiców dla których "zabrakło" miejsca w tramwajach, autobusach i samochodach. W warunkach gdańskich jest to 14 tys. na meczach i około 25 na koncertach. Gdyż na razie pojemność stadionu bez linii została ograniczona do 30 tys. Dodatkowo można przyjąć, że kibice drużyny przyjezdnej chętniej przyjadą podstawionym pociągiem specjalnym niż autokarami, gdyż po prostu będzie to tańsze i wygodniejsze. Co może polepszyć frekwencje na stadionie a przez co zwiększyć liczbę podróżnych. Z moich szacunków przy dobrej organizacji w przypadku normalnych meczów z frekwencją na poziomie 25 tys. z przystanku skorzystało by około 12-15 tysięcy kibiców lub około 30 tys. widzów koncertów. Pytanie czy dla 6-30 tysięcy podróżnych opłaca robić się przystanek?
~gość 22-10-11 17:19
Wrocław Stadion na pewno się przyda w kontekście EURO2012. Pytanie tylko , w jakim stopniu będzie użyteczny po tych mistrzostwach - a nawet po EURO2012 , na pewno będzie.
TVN - nie oglądam , GW - nie czytam.
200km/h po CMK - ciekawe , czy tak będzie na całości tej linii...
Jeszcze co do przystanku : Wrocław Stadion - ten przystanek powstaje na Nadodrzance , tj linii 273.
Zastanawiam się , co słychać w sprawie rewitalizacji Nadodrzanki ? Czy uda się , by na całości tej linii było 120km/h - a jeśli tak , to kiedy?
W województwie lubelskim dzieje się wiele dobrego. Przystanek kolejowy w Izbicy będzie przesunięty bliżej zabudowań , więc będzie jak wygenerować frekwencję. Ma to znaczenie w kontekście sezonu zimowego , bo w Izbicy jest wyciąg narciarski.
TVN ma w zwyczaju pokazywać to , co złego jest na kolei - co samo w sobie jest pożyteczne. Rzecz jednak w tym , że mówiąc o tym , co złego jest na kolei - wciskają kit , że cokolwiek dzieje się na kolei - MUSI BYĆ ŹLE.
Bogu dzięki za KOLEJ TV!
Przy okazji - być może kogoś to zainteresuje : dziś o godzinie 18:15 , a potem od 21:40 , w Radiu Maryja ROZMOWY NIEDOKOŃCZONE , gdzie gościem będzie poseł Bogusław Kowalski. Temat ROZMÓW NIEDOKOŃCZONYCH i w części pierwszej o 18:15 i w części drugiej od 21:40 taki sam : PO WYBORACH BEZ ZMIAN , CZYLI WYPRZEDAŻ MAJĄTKU NARODOWEGO I BRAKU POLITYKI TRANSPORTOWEJ PAŃSTWA CIĄG DALSZY.
Warto informację o tym puścić w obieg.
Maciek z Lublina
~gość 19-10-11 17:11
www.youtube.com/watch?v=Ju_-SYr0wLE pracuje na kolei od 7 lat ....jak wracam do polski 320 kilometrow pociagiem jade 7 godzin...to jest postep;)kolej lepiej niech sie zajmie przejazdami kolejowymi i zmniejszy czas wyjazdow ze stacji o biletach nie wspomne...
~gość 19-10-11 15:49
@Gościu z 8:22. To co pokazuje KolejTV to rzeczywistość i to co pokazuje TVN to jest również rzeczywistość. Tylko, że KolejTV pokazuje tą ładną część, która się rozwija natomiast TVN tą brzydką, dodatkowo opierając się na stereotypie i sugerując, że ten ich obraz to cała kolej. Rzeczywistością jest kompilacja oraz cały szereg obrazów pośrednich ni to ładnych ni to brzydkich, ni nowoczesnych ni zaniedbanych.
~gość 19-10-11 10:26
Ale urwał kadłub na tym zdjęciu Traxa z kolei DB
~gość 19-10-11 08:22
Telewizja ok...ale zeczywistosc.............!!!!!!!!!!!
~gość 19-10-11 08:20
Polska kolei wstyd i bròd.......
~gość 18-10-11 23:28
telewizja TVN czepia sie KolejTV a tak na prawde to TVN jest największy oszustem medialnym i gównem w polsce
E6ACT 18-10-11 22:33
@ Gość 18-10-11 21:27
Lokomotywa EP09 weszła do produkcji w 1986 roku a lokomotywa Eurosprinter ES64U4 jest produkowana od 2005 tak więc nie można mówić że zderzaki EP09 są przestarzałe.
Co prawda można by je wymienić ale to są koszty bo trzeba by zmienić konstrukcje ich mocowania , w Eurosprinterze tylko częściowo wystają a reszta mechanizmu jest w środku lokomotywy w przeciwieństwie do EP09 w której cały zderzak wraz z mechanizmem jest na zewnątrz.

W lokomotywie E6ACT są już inne zderzaki a w Traxx zderzaki są podobne do tych w EP09 ;)
Zobacz na zderzaki Traxxa
http://www.railcolor.net/index.php?nav=1000006&file=bomb_33448_50&action=image
Tu masz film na którym widac w 1:47 zderzaki Traxxa Lotosu
http://www.youtube.com/watch?v=_qWr5I0_gvY
~gość 18-10-11 21:27
Zobaczcie w czasie 1:38' zderzaki lokomotywy niemeickiej a polskiej.
To 2 rozne technologie,moje zdziwienie jakie zderzaki przestazale sa uzywane jeszcze w Polsce.

Dodaj komentarz

* - pole wymagane




Copyright (c) 2013 kolejtv.plPolityka prywatności