Kalendarz

<<
Listopad 2017
>>
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
Sb
Nd
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Musisz być zalogowany aby dodać wydarzenie!
Tutaj jesteś:
KolejTV - 23.09.2013

Oceń odcinek:

Trwa wysyłanie Twojej oceny...
Ocena: 4.3 z 5. 58 ocen.
Kliknij pasek ocen aby ocenić wpis.
Obejrzało: 11044 osoby

Wasze komentarze

~gość 02-11-13 22:12
PKP zamknęło projekt
~gość 01-11-13 21:25
Czemu od października nie emitujecie dalszych odcinków?
~gość 30-09-13 18:12
Kolego. Dalekobieżne omijają Czerwieńsk, zarówno jak i regio Poznań-Zielona. Zostaje regio Zbąszynek-Zielona, który wjeżdża do Czerwieńska ale jak mnie słuchy niosą to od nowego rozkładu nic nie będzie się zatrzymywać w Czerwieńsku.
~gość 28-09-13 18:26
Do ~gość 26-09-13 20:23
Dobrze wiedziec bo sam sie zastanawiałem czy tylko dalekobieżne beda omijac Czerwieńsk czy równiez regionalne.Jesli tak to czy beda skomunikowane w Zielonej Górze z pociagami np Żielona Góra-Czerwieńsk. Bo powinno sie coś z tym zrobić.

Do~gość 27-09-13 13:03 Maciek z Lublina
Kolej nigdy praktycznie nie reklamowała i nie reklamuje ofert taryfowych z tąd mało ludzi o nich wie.Wiedza na ogół ludzie którzy i tak już jada koleją.
Natomiast co do rozkładu jazdy tam wszelkie reaktywacje lub uruchamiane pociagi sa nagłaśniane w lokalnych mediach.To jest poniekad lepsze niz reklama.Problem bardziej polega na tym ze jak podrózny przeszedł np na samochód to tak łatwo sie nie odzwyczai
norbis97 28-09-13 16:10
Odcinek ciekawy, materiały intresujującę.
Jednym mankamentem był dzwiek.
Natomiast pani Karolina wyglądała rewelacyjnie.
Pozdrawiam ekipię KOLEJ TV
~gość 28-09-13 13:11
Przeanalizujcie sobie cennik PLKi , obniżą stawkę do torów ale dźwigną usługi jak osiowe w peronach czy zapowiedzi na stacjach Już w Cieszynie gdzie perony są niskie, nie ma wind i w ogóle najgorszy stan zapowiedź pociągu kosztuje 2, 40 a np w Gorzowie Wlp. 2, 90 gdzie są nowoczesne zadaszone perony a postój w stacji jest krótszy niż osobówki stojącej w Cieszynie cały dzień, pomnóżcie to przez ilość i czas zapowiedzi i postojów torach stacyjnych wyjdzie wam ukryta podwyżka nawet o 400 %.
~gość 27-09-13 13:03
Z Krakowa do Katowic jest niecałe 80km, więc 2 godziny30 minut to O WIELE ZA DŁUGO na podróż między tymi miastami . Żeby czas podróży OSOBOWYM na tym dystansie ocenić jako zadowalający , powinno to być 1 godzina 50 minut . Aby podróż pociągiem TLK czy InterRegio miała zadowalający czas , powinno to być półtorej godziny .
Zastanawia mnie , dlaczego zanim został rozpoczęty remont bezpośredniego połączenia Katowic i Krakowa , który cokolwiek się ślimaczy , nie wyremontowano z oszczędności przetargowych , linii kolejowej nr 62 , która zapewnia połączenie Kielc i Katowic przez Olkusz i Sosnowiec ? Należało najpierw na tej linii zapewnić na całości 100km/h , przekierować część pociągów jadących przez Kraków i Katowice właśnie na linię nr 62 ... To poważnie ułatwiłoby życie . 24 sierpnia w sobotę byłem w Łodzi na Widzewie . Potwierdzam , że tam dużo się dzieje ... Jednak żeby być precyzyjnym , to przystanek : ŁÓDŹ NICIARNIANA zamiast być budowanym od zera , będzie przenoszony pod ziemię i remontowany .
Pasażerów rzeczywiście łatwo się traci , a trudniej przyciąga . Zadaj sobie pytanie : W JAKIEJ SKALI NAGŁAŚNIANE SĄ KOLEJOWE REAKTYWACJE I DLACZEGO ? Ile reaktywacji było zrobionych na ODWAL SIĘ , jak w wypadku osobowych ze Szczytna do Wielbarka ? W wypadku reaktywacji na linii jednotorowej , rozsądek podpowiada , żeby zgrać ruch z rytmem dnia , tak aby były NIE MNIEJ , JAK 3 PARY DZIENNIE : kurs poranny , popołudniowy i wieczorny . Z jednotorowej linii da się wycisnąć nawet 9 par dziennie ruchu pasażerskiego + ruch towarowy , ale w niejednym przypadku konieczna jest np. rekonstrukcja mijanek czy dodatkowych torów stacyjnych . Czy ktokolwiek o tym myśli ? Maciek z Lublina.
~gość 27-09-13 12:17
co się stało z dźwiękiem jest sam podkład muzyczny, a wypowiedzi w ogóle nie słychać
~gość 26-09-13 20:23
A ja bym prosił (skoro są same pozytywne tematy) o poruszenie kwestii Czerwieńska, który przez wybudowanie łącznicy stracił wiele połączeń, a wg. niektórych od grudniowego rozkładu nie będzie pociągu relacji Zbąszynek - Zielona Góra, który wjedzie stację Czerwieńsk. Chcę zaznaczyć, że połowa podróżnych z tego pociągu to kolejarze tam pracujący oraz uczniowie szkół: policyjnej i wojskowej w Czerwieńsku. Proszę o Waszą pomoc.
E6ACT 26-09-13 19:28
@ ~gość 25-09-13 11:01

Tu masz w 100% racje bo zarówno lokalizacja jak i dni w których sie odbywa ta impreza są kompletnie bezsensu.

To powinno sie odbywać bardziej w centrum np. na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich i zaczynać się w piątek a kończyć w niedziele.
Jestem pewien że tam by znacznie wiecej osób odwiedziło te targi niz w Gdansku w dodatku z Poznaniem jest bardzo dobra komunikacja zarówno krajowa jak i międzynarodowa.

Dodaj komentarz

* - pole wymagane




Copyright (c) 2013 kolejtv.plPolityka prywatności