Kalendarz

<<
Kwiecień 2017
>>
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
Sb
Nd
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Musisz być zalogowany aby dodać wydarzenie!
Tutaj jesteś:
KolejTV - 25.07.2011

Oceń odcinek:

Trwa wysyłanie Twojej oceny...
Ocena: 4.6 z 5. 12 ocen.
Kliknij pasek ocen aby ocenić wpis.
Obejrzało: 9699 osoby

Wasze komentarze

~gość 27-06-12 09:12
Ciekawe czy wybudują łącznicę w Borkowie którą kiedyś zdemontowano. Można nią było zjechać z linii Gdynia-Kościerzyna na linię Pruszcz Gdański-Kartuzy. Rozebranie tej łącznicy uważam za jedną z największych głupot. Pociągi z Gdyni do Katruz jeździły przez Somonino tracąc na tym czas jazdą na około jak i też zmianą czoła na tej stacji. Myślę że po części i to mogło się przyczynić do zawieszenia ruchu do Kartuz.
~gość 31-07-11 19:32
zróbcie jakąś wstawkę na temat taboru z podkarpacia i pokażcie jak ono jest niestety w tyle.
Wiele pociągów krótkich relacji np 2 godzinnych ma dużo lepsze składy niż jakikolwiek pociąg jadący z Przemyśla. Dlaczego wszystko co najlepsze na Polskich torach jeździ tylko między Warszawą a Łodzią ? Do Przemyśla nie dojeżdża ŻADEN pociąg o właściwym standardzie. Dlaczego jedyny Ex Małopolska wygląda jak Łodzka TLKa ? a nie przepraszam nawet te TLKI są w dużo lepszym stanie. Kilkunastu godzinna podróż w wagonach z 3 ręki ? PKP PORAŻKA !!
~gość 29-07-11 20:01
Jeśli mowa o totalnej porażce , to gdyby przerobić na kolejowo i jednocześnie po polsku : WYSPĘ TOTALNEJ PORAŻKI , minister Grabarczyk jako jeden z pierwszych odpadłby , bo nie dostałby pianki zapewniającej nietykalność . A teraz serio. Relacja : Przemyśl - Wrocław , czy to dawniejszą miarą jako pospieszny , czy obecną jako TLK , cieszyła się i cieszy powodzeniem na tyle dużym , że 6 wagonów to rzeczywiście nie wystarczy. Gdyby to były same jednopokładowe wagony , powinno być ich 9 albo 10 , a jeśli piętrusy , wtedy wystarczy sześć pojedynczych.
Maciek z Lublina
~gość 29-07-11 12:53
O tak EW60 byloby dobre na skm trojmiejska.Ma duzo par dzwi. To dobry pomysl Kuba ze slupska :)
~gość 29-07-11 08:19
EN57 dla łodzi to chyba NEWAG zrobi a nie PESA
~gość 28-07-11 21:11
Nie pamiętam odcinka który by co kolwiek mówił o PR na terenie woj opolskiego i śląskiego.
Ps. Jadąc TLK Przemyśl - Wrocław to pociąg jest przeładowany tylko 6 wagonów w tym wagon 1 klasy przerobiony na drugą totalna porażka.
E6ACT 28-07-11 19:17
Szkoda że obecny właściciel Przewozów Regionalnych jakim są Marszałkowie w ogóle się nie interesuje tą firmą.
InterCity wykorzystuje to i kupuje sobie wagony piętrowe za kasę która miała być dla PR.
W sumie to i dobrze bo przynajmniej pieniądze się nie zmarnują.

Zastanawia mnie to czym będą PR wozić pasażerów za 10-20 lat. Większość ich taboru jest w stanie agonalnym podobnie jak sama spółka.
Pewnie PR całkowicie upadnie i powstaną w jej miejsce spółki typu Koleje Wielkopolskie, Mazowieckie czy Śląskie które będą wozić pasażerów tylko w obrębie swojego województwa a mieszkańcy którzy będa chcieli dojechać do sąsiedniego województwa będą musieli korzystać z busów lub innych środków transportu tak jak to jest na odcinku Inowrocław - Zduńska Wola gdzie od ponad 2 lat nie jeździ nic poza dwoma niedobitkami w postaci pociągu:
Dąbie n. Nerem – Toruń
oraz
IR Bursztyn Katowice – Gdynia.
Widocznie Marszałkom o to chodzi żeby rozwalić PR i powołać własne koleje które potrzebne są jak dziura w moście.
AdamMehring 28-07-11 15:22
@Kuba ze Słupska Na SKM bynajmniej w Trójmieście są przystanki co około 1km. Dodatkowo następuje duża rotacja podróżnych, którzy wsiadają i wysiadają jednocześnie (brak typowego centrum do którego się jedzie i z którego się wraca) . SKM powinna zainwestować w tabor przypominający nieco tramwaje czyli dużo drzwi i nawet miejsca w systemie 1+2.

Co do składów piętowych to one mogłyby by jedynie spełniać swoje zadanie na trasach Wejherowo-Słupsk i Gdańsk Główny-Tczew. Jednakże i tu nie ma takiej potrzeby gdyż nie ma tylu pasażerów by nie mieścili się w peronie.

Moim zdaniem SKM w Trójmieście powinna zainwestować w coś co przypominało by EW60 ale w wersji nawet 6-7 wagonowej.
~gość 28-07-11 12:00
Ale pociagi TLk do Lodzi jada dalej, np. do Wroclawia moze jeden czy dwa pociagi sa tylko
do Lodzi.
Nawet teraz TLK ranny Kolobrzeg -Krakow ma tylko 6 wagonow a w grudniu 2010 mialo ich nawet 13. Niby wiecej wagonow a tego nie widac. Jestem ciekway ile bedzie kosztowac bilet Gdynia-Warszawa jadac Pendolino, bo cos mi sie nie chce wierzyc ,ze tylko 60 zl.
Adamie Mehring dlaczego na skm sa lepsze sklady jednopoziomowe Kuba ze Slupska:)
AdamMehring 27-07-11 22:25
@gościu 27-07-11 09:12 KDP służy do tego by pociąg jadąc z Krakowa do Gdyni zatrzymywał się tylko w Warszawie i Trójmieście. Wówczas czas przejazdu jest na tyle dobry, że można konkurować z lotnictwem, które nadal nie płaci Vatu i akcyzy za paliwo.
Co do puszczania w Telewizji niestety obecna telewizja publiczna (bo ten program jest zbyt mało komercyjny) w Polsce ma inny target niż KolejTV. (Laboratorium o zbliżonym profilu odbiorcy nie przetrwało). Z drugiej strony puszczając ten program w telewizji ogólnodostępnej trzeba by zrobić go nie co niżej czyli najpierw wytłumaczyć np. co to jest PKP Intercity i czym się różni od Tanich Lini Kolejowych.

Przy okazji drodzy goście, nie proszę was o to by zakładać tu konta ale czy byście mogli chociaż zacząć się podpisywać jak Maciek z Lublina albo Kuba z Słupska. Będzie nam wszystkim łatwiej.

Dodaj komentarz

* - pole wymagane




Copyright (c) 2013 kolejtv.plPolityka prywatności