Kalendarz

<<
Październik 2017
>>
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
Sb
Nd
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Musisz być zalogowany aby dodać wydarzenie!
Tutaj jesteś:
KolejTV - 25.10.2011

Oceń odcinek:

Trwa wysyłanie Twojej oceny...
Ocena: 4.7 z 5. 57 ocen.
Kliknij pasek ocen aby ocenić wpis.
Obejrzało: 9569 osoby

Wasze komentarze

rogonon18 30-10-11 16:56
Ciekawy odcinek
AdamMehring 29-10-11 19:55
@Maćku z Lublina.

Rozprawianie na temat która kolej była by lepsza państwowa, samorządowa, samorządowo-państwowa, państwowo-prywatna, państwowo-samorządowo-prywatana czy morze np. Europejska albo Ludowa jest zupełnie inną polityką niż podsyłanie materiałów mediów o bardzo dobrze znanej linii politycznej, które samym tytułem nadają przewidywalny ton rozmowy. A co do przewozów to w sumie w większym stopniu procentowym poprawi się transport mimo wszystko do Bydgoszczy niż do Poznania. Natomiast Trójmiasto jest większe niż Poznań wraz z metropolią Poznania.
~gość 29-10-11 01:01
najwyższy czas aby ten potworek znikł z internetu i telewizji
~gość 28-10-11 23:40
@gość
Nie tylko nowe wózki, ale też cały napęd między pantografem a osią (czyli falowniki, rozruchy, silniki itp) bo to też było stare. Ciekawe kiedy zamierzają przejść do czynów i w jakiej formie wybiorą wykonawcę (przetarg czy z wolnej ręki dla Newagu, który jako jedyny ma dokumentację, a więc i prawo grzebania w swoim produkcie).
~gość 28-10-11 16:35
Wszyscy się mnie czepiają :(
~gość 27-10-11 21:51
* Poznaniu i * nie dajmy (mój błąd)
~gość 27-10-11 21:49
Całkowita prywatyzacja to pomysł czysto durny. W naszym kraju za wiele już sprzedano przedsiembiorstw i zakładów, które mogłyby z powodzeniem przynosić dochód nam wszystkim i dawać miejsca pracy (mam na myśli stocznie czy zakłady Cegielskiego w poznaniu). O wiele lepiej byłoby wymieść te wszystkie niepotrzebne spółki i utworzyć takie, które będą np. zrzeszały kilka sąsiednich wojewódźtw.
Jest za duże rozdrobnienie, a przecież Polska-jako kraj- też może wzbogacać się na koleji jak Niemcy. Musimy pamiętać co było kiedyś, ale na tej podstawie powinniśmy czerpać z dobrych rozwiązań i je stosować.

Utworzenie wiarygodnej spółki i próba sprzedania jej 40 % udziałów tak aby państwo miało zawsze kontrolę nad tym co się dzieje, to jest klucz do sukcesu.
A nie jak postępują pewni politycy, gdzie pieniądze z prywatyzacji są CHWILOWE i na nic się nie zdają.
Wyjdźmy wreszcie poza własne podwórko i nie dojmy możliwości się sprzedawać!
E6ACT 27-10-11 20:30
Jak już mówicie co oznacza litera ''P'' na parowozie to wypadało by też powiedzieć co oznaczaja pozostałe litery i cyfry.
http://www.parowozy.com.pl/os.htm
~gość 27-10-11 20:21
Kasiula , mnie ów laureat konkursu nie śmieszył , ale mówił zaskakująco niewiele.
Adamie , to prawda co mówisz , na temat korzyści dla Gdyni i Bydgoszczy - poprawa czasu przejazdu między Warszawą a Poznaniem to bardzo przydatna rzecz ...
Modernizacja serii 14WE ... Czy ta wymiana wózków to jedyne , co będzie wchodziło w jej zakres , czy coś przeoczyłem?
Piętrusy dla PKP IC na użytek relacji : Warszawa - Łódź to znakomity pomysł . Użycie tych piętrusów pozwoli wzmocnić zwolnionymi przez nie - jednopokładowymi wagonami - składów dalekobieżnych , szczególnie TLK , które cierpią na deficyt przestrzeni dla pasażerów... Jest taki TLK w relacji : Warszawa - Katowice , który jedzie kolejową jedynką , zawsze jest nabity ludźmi jak kasza skwarkami , a w składzie znajdują sie 3 do 4 wagonów. To jest kpina!
Ośmielam się nie zgodzić z panią Marią Wasiak odnośnie prywatyzacji naszych kolei .Ten pomysł jest niedorzeczny. Dopóki kolej jest własnością publiczną , ze szczególnym naciskiem na własność państwa , Polska ma na własną kolej na tyle duży wpływ , że ma wiele do powiedzenia przy układaniu rozkładu jazdy.
Po prywatyzacji , która może się nie okazać prywatyzacją ( patrz sprawa TP SA ) , ktoś inny może mieć kluczowy głos w układaniu rozkładu jazdy .
Adamie , zarzuciłeś mi niedawno politykowanie. Doceniam twój głos w sprawach kolei , ale nie we wszystkim myślimy tak samo.
Kolej jest dobrem wspólnym . Zarówno Arystoteles , jak i św. Tomasz z Akwinu mówili o polityce , że to ROZUMNA TROSKA O DOBRO WSPÓLNE.
W ten sposób rozumianą politykę uprawiasz także ty , mówiąc o sprawach kolei , bo wiem , że kolej jest droga twojemu sercu. Mojemu też.
Dziękuję też , że mnie przestrzegłeś przed wchodzeniem na niebezpieczne tory chorego rozumienia polityki.
Maciek z Lublina
~gość 27-10-11 08:49
Szkoda że nie poinformowaliście o tym, że ZNLE Gliwice podpisało kontrakt na 4 Dragony... A - j jak pokazujecie nowoczesny 19WE SKM W-wa to nie mówicie w tym czasieo 14WE "Halny" do modernizacji bo to kpina!

Dodaj komentarz

* - pole wymagane




Copyright (c) 2013 kolejtv.plPolityka prywatności