Kalendarz

<<
Wrzesień 2017
>>
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
Sb
Nd
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Musisz być zalogowany aby dodać wydarzenie!
Tutaj jesteś:
KolejTV - 27.03.2012

Oceń odcinek:

Trwa wysyłanie Twojej oceny...
Ocena: 4.0 z 5. 85 ocen.
Kliknij pasek ocen aby ocenić wpis.
Obejrzało: 8333 osoby

Wasze komentarze

marcelinio 29-12-12 15:00
czemu wszyscy mówią że ten odcinek był nie fajny? Mi się podobał
~gość 10-04-12 10:59
Ten maszynista z IC to debil!!!
~gość 03-04-12 10:39
no powiem wam, ze jestem w szoku. normalnie takie pomyłki sie olewa, albo jak juz jest sprostowanie to sie daje na koncu małym drugiem. a tu jeszcze ilustrowane sprostowanie, brawo, tak jak pisał poprzednik - z klasa.
~gość 31-03-12 19:31
Gościu, czy ty jesteś z PIS?
~gość 31-03-12 18:53
szkoda mi nowej pani prowadzącej, ale to co było dobre nie powinno być zmienione!
Zresztą, ta zmiana to tak jakby odzwierciedlenie stanu rzeczy na kolei, PKP rozdrobniono na spółki, już nie konduktorzy sprawdzają bilety tylko przestępcy, pociągi są likwidowane , dworce zamykane, całe linie kolejowe...a "PKP" w stylu podobnym do PO próbuje zmienić ten faktyczny stan rzeczy poprzez propagandowe filmiki !
Dla przykładu:
- kiedyś bezpośrednim pociągiem z Warszawy można było dojechać do np, Górzanki w Bieszczadach, albo Bogatyni, Helu, Rucianej Nidy na Mazurach itp, już nie wspominając lokalnych regularnych połączeń np na Dolnym Śląsku, Opolszczyźnie...A dziś??????????????
Takie miasteczko Niemodlin, dworzec kolejowy zamieniono na sklep spożywczy, a tory pozarastały trawą, miejscowość izolując od dużych miast regionu tym samym przyczyniając się do bezrobocia które tu jest bardzo duże. I takich przykładów obecnej infrastruktury kolejowej jest dziesiątki a może nawet setki w skali kraju. Nawet linie już zelektryfikowane zostały zamknięte, np Kluczbork. Sieć elektryczną zdjęto, a może ukradziono, pozostały tylko słupy po dawnej trakcji...
PKP, a raczej obecna władza PO nie rozumie jednego! Kolej w żadnym państwie europejskim nie jest instrumentem gospodarczym nastawionym na zysk, a jest tylko dobrem społecznym, cywilizacyjnym, pozwalającym ludziom z małych miasteczek rozwijać się, pracować, żyć!
Nie wiem ile jeszcze dekad minie żeby wszystko wróciło do dawnego stanu, i czy w ogóle te lata dewastacji , zamykania lokalnych linii kolejowych, są odwracalne, czy może znowu potrzeba nam Stalina czy Hitlera żeby walnął głupiego Polaka w łeb i mu wszystko wyperswadował jak dziecku!
mariankolejorz19 31-03-12 12:39
mobile.rynek-kolejowy.pl/31908/Znamy_zakres_modernizacji_pieciu_lokomotyw_PR.htm
~gość 31-03-12 11:13
Mądry człowiek potrafi poprawić swoje pomyłki - ignorant
taki jak ty, zawsze podnosi krzyk, udając, ze wszystko wie najlepiej.
~gość 31-03-12 00:44
Tłumaczenie się z pomyłki na początku odcinka. Merytoryczne błędy w omówieniu EU/EP07. Co się dzieje, gdy ktoś źle pracuje? Dostaje upomnienie, naganę albo traci pracę. W KolejTV jest inaczej. Wprowadza się ludzi, którzy nie wiedzą o czym robią program. Bo wcześniej takie rzeczy się zdarzały. Każdy kto choć trochę zna polską kolej takich błędów by nie popełnił.
~gość 29-03-12 14:49
Zauważyłem , że w tym odcinku KOLEJ TV , u pani Ani pojawił się ogień w oczach. Chodzi o to , że widać , iż pani Ania zaczęła żyć prowadzeniem tego programu. To bardzo miłe .
To prawda , że jedno z malowań PKP Cargo było malowaniem z dominacją koloru czerwonego. Faktem jest , że malowanie PKP PR z roku 2008 , w jakim było około siedemdziesiąt lokomotyw serii EP07 , to było ono również z dominacją koloru czerwonego.
Różnice w obu malowaniach były takie , że malowanie PKP PR , było czerwone z kremowym pasem i kremowym czołem lokomotywy , a malowanie PKP Cargo było jednolicie czerwone , ze wstawkami w kolorze morskiej zieleni.
Nie mam powodu nie wierzyć , że to spotkanie miłośnika kolei , który chciał pożegnać w taki sposób - ulgę studencką , nie było niespodzianką. Najpewniej było i fajnie , że redakcja odnotowała tego rodzaju pomysł.
W Przeworsku byłem ostatnio 20 sierpnia 2009 roku. Miałem ówcześnie taką trasę : pospiesznym ROZTOCZE , pokonałem odcinek z Zamościa do Przeworska , a SOLINĄ - z Przeworska do Lublina przez Leżajsk , Stalową Wolę i Kraśnik. Kiedy tamtego dnia czekałem na przesiadkę w Przeworsku , dworzec był tam tak ohydny , że biło to wszelkie rekordy.Jestem pod wrażeniem tego , jak budynek dworca wygląda po remoncie. Wreszcie jest jak należy.
Maciek z Lublina.
~gość 29-03-12 10:40
Jeżeli możecie to proszę podać przyczynę wypadku pod Budami.Kto jest winny tej sytuacji,która się tam wydarzyła. Myślę ,że śledztwo w tej sprawie już się skończyło.

Dodaj komentarz

* - pole wymagane




Copyright (c) 2013 kolejtv.plPolityka prywatności