Kalendarz

<<
Wrzesień 2017
>>
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
Sb
Nd
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Musisz być zalogowany aby dodać wydarzenie!
Tutaj jesteś:
KolejTV - 28.02.2012

Oceń odcinek:

Trwa wysyłanie Twojej oceny...
Ocena: 3.4 z 5. 99 ocen.
Kliknij pasek ocen aby ocenić wpis.
Obejrzało: 10024 osoby

Wasze komentarze

~gość 29-02-12 11:20
Nie jestem szczylem i nie lubie byc oklamywanym.Qmasz? Nic nie rozumiesz albo jestes z nowego tworu kolej tv.
~gość 29-02-12 10:53
znowu szczyle "obrońcy" do głosu doszli?
~gość 29-02-12 09:58
achachachachacha ! Dobre sobie umowa na rok achachcachachachacha
~gość 29-02-12 09:50
żaden poważny program nie zmienia tzw twarzy obrońco poznania. przetarg na program który przyniesli dziennikarze kupy sie nie trzyma . Pogrzeb głebiej a znajdziesz ciekawe rzeczy
~gość 29-02-12 09:45
Przecież napisali, że Pani Dagmara była członkiem starej ekipy, która nie wygrała przetargu!!!! No to jak ma prowadzić program???? Już napisali kilka razy, że umowa jest na rok, to po co ciągle to pytanie, he? Prowadzi Pani Ania, wiec czepiać się możemy formy i treści, tyle w temacie...
~gość 29-02-12 09:08
http://www.facebook.com/#!/zadamypowrotupanidagmary - widzieliscie to? Kolej tv wciągnięta nosem hłe hłe hłe hłe hłe
~gość 29-02-12 08:56
odcinek jest nuzacy nie obejrzalem go do konca.brakuje zdjec powtorzone ujecia, paniena znow sie gibie. prostuje sie na zadanie i po sekundzie sie garbi. chwalicie sie dworcem w slawnie i nie macie zdjec . Nudne jak flaki z olejem.
~gość 29-02-12 08:52
Co wyjaśnili? Nie nie wyjaśnili. Bredzą od stycznia ciemnote nam wciskaja a my ciagle nie wiemy czemu pani Dagmary nie ma w nowym programie. Kto to jest redakcja kolej tv, kto się podpisał pod listem? gdzie są dziennikarze którzy przynieśli pomysł. Nic się nie trzyma kupy. Ściema!
~gość 29-02-12 08:17
Jakie KM są mądre, nie prywatyzują się bo przeanalizowali przyszłość i wiedzą że były by nie porozumienia takie jak powiedzieli w tej sondzie. Remonty dworców małych, to śmieszne jak rzecznik PKP Kuriewski mówi że brali pod uwagę potrzeby lokalne, stan dworca. W Cieszynie dworzec się zapada, sypie i rozpada ale to nic w 40tyś mieście. Hala na Grochowie coś pięknego,takie warunki i wysokie standardy spełnia.Pokazany tam jest Chopin który wjeżdża na kanał, zostaje oporządzony w każdym calu
~gość 28-02-12 22:38
Acatus II ma 4 człony i to jest seria EN77. Z nowoczesnego taboru - trójczłonowy jest rewolucyjnie przebudowany EN57 , czyli newagowski 14WE , używany przez warszawską SKM.
Nie słyszałem , żeby istniała taka stacja : WARSZAWA GROCHÓW.
Istnieje za to - i o tym wiem - stacja : WARSZAWA OLSZYNKA GROCHOWSKA.
Jeden z najbardziej znanych amatorskich kolejowych filmów , za sprawą którego to filmu między innymi - zwolniony został pan Andrzej Wach i pan Juliusz Engelhardt , nakręcony został właśnie na stacji : WARSZAWA OLSZYNKA GROCHOWSKA.
Dotyczył on całej masy wagonów oczekujących rewizji...
Ciekawe , dlaczego strategia rządowa przewiduje , że wagonów na stanie PKP IC , ma być docelowo zaledwie około 1700?
W ten sposób PKP IC , na takim dość niskim poziomie blokując sobie liczbę wagonów , blokuje sobie możliwość reaktywacji - a szkoda.
W którymś z wyemitowanych wcześniej odcinków było już o wagonowni na Olszynce Grochowskiej , ale nie było o niej w kontekście utrzymania zimowego.
Dworzec w Sławnie wygląda - z tego , co widać w materiale - znakomicie.
Oby takich więcej.
Względem prywatyzacji Kolei Mazowieckich: bardzo dobrze , że zrezygnowano z prywatyzacji! Ze względów społecznych , o których tu nie wspomniano , ta prywatyzacja też była niebezpieczna.
Trzeba jeszcze obronić przed prywatyzacją PKP Cargo , PKP IC , PKL i przed rozdrobnieniem Przewozy Regionalne.
Cetrum zarządzania kryzysowego na pewno koordynuje swoje działania nie tylko między własnymi oddziałami , ale też między przewoźnikami kolejowymi i być może nawet z rządem.
Zastanawia mnie , dlaczego - jeśli chodzi o to centrum kryzysowe - jest biała plama na północnym wschodzie kraju? Czyżby Białystok nie zasługiwał na tego rodzaju ośrodek kryzysowy?
Do odcinka tyle . Skoro jednak zahaczyłem o sprawę Białegostoku , dodam coś jeszcze : Było niedawno mówione o modernizacji kolejowej szóstki , a konkretniej o szlaku : Zielonka - Sadowne . O ile się nie mylę , na czas modernizacji , ten szlak będzie jednotorowy. Zważywszy skalę ruchu tam prowadzonego , trzeba zawczasu przygotować objazdy , ale nie wiem , czy ktoś w PKP PLK , pomyślał o tym odpowiednio wcześnie. Na czas tych objazdów , potrzeba będzie Białemustokowi więcej lokomotyw spalinowych , bo linie umożliwiające objazdy nie są zelektryfikowane .
Jak wyglądałyby objazdy dla Białegostoku? Linią : Ostrołęka - Łapy przez Śniadowo , do Ostrołęki i już pod drutem, przez Wyszków do Tłuszcza , następnie do Warszawy. Drugi objazd : z Białegostoku do Czeremchy przez Bielsk Podlaski , dalej z Czeremchy przez Siemiatycze do Siedlec . Z Siedlec pod drutem do Warszawy. Innej możliwości fizycznie nie ma.
Na czas zmniejszonej na potrzeby remontu przepustowości , warto znać scenariusze awaryjne.
Maciek z Lublina.
Drugi objazd

Dodaj komentarz

* - pole wymagane




Copyright (c) 2013 kolejtv.plPolityka prywatności