Kalendarz

<<
Październik 2017
>>
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
Sb
Nd
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Musisz być zalogowany aby dodać wydarzenie!
Tutaj jesteś:
KolejTV - 29.08.2011

Oceń odcinek:

Trwa wysyłanie Twojej oceny...
Ocena: 4.7 z 5. 47 ocen.
Kliknij pasek ocen aby ocenić wpis.
Obejrzało: 10017 osoby

Wasze komentarze

~gość 31-01-13 21:41
Przemiła, prześliczna Pani Dagmaro, wciąż nie mogę się pogodzić z tym, że przestała Pani prowadzić program.
~gość 22-11-11 16:08
Jeśli już do Żnina towary nie jeżdżą to tylko pogratulować rozumku jak u Misia Uszatka. Przecież to miasto powinno mieć bezposrednie połączenia osobowe z Bydgoszcza i Toruniem.
Już widzę jak się wszyscy będą drapac w głowę za pół roku, jak paliwo będzie po 7.30/litr.
E6ACT 02-09-11 15:14
@ gość 02-09-11 12:40

Zgodnie z prawem jak się płaci za jakąś usługę to powinno się ją dostać.
Niestety były takie przypadki że pasażerowie kupowali bilety i nie mogli wsiąść do pociągu bo nie było miejsca.
''PKP'' sprzedaje bilety ile się tylko da i nie patrzy na to że będzie brakowało miejsc w pociągach. Dla ''PKP'' najważniejszy jest zysk a dobro klienta mają w … NOSIE !
Ceny biletów idą w górę a wraz z nimi czas podróży.

NAJWIĘCEJ DARMOWYCH MINUT DAJE ''PKP'' !!!

Reszty uchybień ''PKP'' nie będę wymieniał bo to by trwało całe wieki.

Najwyższy czas żeby przewoźnicy zaczęli DBAĆ a nie OLEWAĆ o pasażerów bo to dzięki nim istnieją.
Jak pasażerowie odejdą z kolei to kolej pasażerska padnie.

Ja popieram protest pasażerów !
~gość 02-09-11 12:40
@E6ACT zgodnie z prawem strajkować mogą tylko pracownicy klienci mogą ewentualnie zorganizować bojkot konsumencki lub zorganizować nieposłuszeństwo obywatelskie. Ze względu na to, iż organizatorzy akcji nie wiedzą co chcą, ja nie będę w tym uczestniczyć.
E6ACT 01-09-11 20:26
Jak w Przewozach Regionalnych był strajk to KolejTV o tym powiedziała.
Czy w następnym odcinku KolejTV wspomni o strajku pasażerów organizowanym na 7 września przekonamy się w najbliższy poniedziałek ;)

http://wiadomosci.wp.pl/gid,13741887,title,Strajk-pasazerow-PKP,galeria.html
AdamMehring 01-09-11 11:37
@Gościu
Tylko zauważ jedno ich county są wielkości naszych NTS-3, natomiast ze względu na innych ustrój gospodarczy mają siłę województw. U nas w gminach zostaje 5% podatku dochodowego natomiast w USA około 90. W Polsce nawet jeśli by samorząd chciał przejąć linię to musiałby to być samorząd wojewódzki, który częściej woli sobie przejąć część PR i zrobić własną spółkę niż reaktywować stare tory. Przy okazji były przypadki, że gminy chciały przejąć linie, będące w całkowitym upadku np. Wejherowo-Łeba. Jednakże nawet kilka gmin i to dość bogatych nadmorskich, nie jest w stanie wyasygnować tych 10mln na start, gdyż ich budżety to w sumie koło 40mln. W sumie jedyne co mogło by uratować takie linie to partnerstwo publiczno-prywatno-samorządowe. Ale u nas pierwsi nie mają ochoty, drugich nie ma a trzeci nie mają środków.
~gość 01-09-11 11:21
Proponuje przeczytać ostatni raport jaki wydala PLK w maju tego roku. Wynika z niego jasno ze z takim stanem techniczny i potrzebami komunikacyjnymi jakie występują wokół Kowar nie ma co liczyć na rewitalizacje tej linii kolejowej. Mowie wiec głośno przestańmy się bawić w sentymenty i marzyc o kolei turystycznej bo to nie Peru czy bogata Szwajcaria. 25 lat stoi to nieczynne, zarośnięte (patrz zdjęcia), zdewastowane. Wyjście jest jedno i najbardziej racjonalne. Niech kolej zabiera szyny, teren odda Gminie a ona szybko pisze projekt na budowę ścieżki rowerowej, która rozwiąże problem komunikacji drogowej w tym regionie bo z tym u nas bardzo złe. Problem jednak tkwi w niezwyklej wprost inercji wszystkich władz które wola problemu nie widzieć i mieć święty spokój. Moze sprawa rozwiąże się sama. Problem starych torowisk nie jest nowy i nie występuje tylko u nas. Proponuje przeczytać publikacje The New York Times który opisuje taka sama sytuacje w Stanach Zjednoczonych. Pod znamiennym tytułem "Parki na tory"gazeta opisuje dokładnie ten sam problem, z ta jednak różnica ze tam miasta i gminy aż proszą się o przejecie tych terenów podczas gdy u nas odpychają jako nie swój interes.
AdamMehring 31-08-11 17:47
To nie tylko władza jest winna tej sytuacji.W Bytowie kiedyś lokalne firmy potrafiły się zgadać i w czasie trudnej sytuacji składać zamówienia tak, że przesyłki z jednego pociągu trafiały do kilku firm (z różnych branż).
~gość 31-08-11 09:51
@AdamMehring

Tak się składa że w swojej wypowiedzi napisałem że winię za stan rzeczy(czyli odpowiedzialni są) STarostwo Powiatowe Żnin i Urząd Marszałkowski woj. Kujawsko-Pomorskiego oraz PLK. Samorząd powinien dostrzegać iż małe miejscowości powinny mieć połączenia choćby towarowe z miastem stolica Regionu, a władze PLK-i powinny dostrzegać możliwości zarobku dla siebie. Jak napisałem w poprzednim wpisie Cargo miałoby zarobek gdyby w skali roku policzyć ilośc przewiezionych towarów linią 206 pomiędzy Inowrocławiem, Barcinem, Żninem. Miasto powiatowe jakim jest Żnin ma wciąż ZEC i potrzeba węgla do ogrzewania mieszkań, Pałuki (region wokół Żnina) są regionem wiejskim i nawozy przydają się w każdym gospodarstwie rolnym więc i przewóz nawozów też miał sens. Żnin ma również słabą ekonomię, zamknięte są większe zakłady pracy m.in. Cukrownia która była odbiorcą usług kolejowych - za ten stan rzeczy winię ... tu jest problem, czy winić tylko zmiany gospodarcze jakie zachodzą w cywilizowanym świecie i odchodzenie od produkcji na rzecz usług czy po prostu słabe Rządy w Polsce po 1989 r. Zabrakło jak zwykle dalekowzroczności władz, tylko cięcia kosztów, a bez inwestycji nic nikomu jeszcze nie skapnęło z nieba. Taka gorzka konkluzja.

Szczerze pozazdroszczę władz lokalnych Bytowa. Z tego co piszesz kolego wnioskuję że samorząd jest zaradny i ma znajomości i korzysta z nich, a co najważniejsze potrafi zapewnić środki na pokrycie utrzymania lini lokalnej oraz tworzy świetne warunki dla rozwoju przedsiębiorczości lokalnej w BYtowie.

Pozdrawiam
AdamMehring 31-08-11 09:42
A więc jeśli mowa o tych miejscach to w wagonie jest 10 lub 11 (rzadziej) przedziałów po 8 miejsc, czyli 80 lub 88 miejsc. Inaczej może być w przypadku wagonów 127A, które zostały zbudowane do pośpiechów miały one 11 przedziałów po 6 miejsc czyli 66. Dodatkowo można spotkać się z jakimiś zdeklasowanymi, które mają 9 przedziałów po 6 miejsc. Te 108 o których pisze gość to najwyższy numer miejsca w wagonie 10 przedziałowym, gdyż te numery składają się z numeru przedziału i numeru miejsca (nie ma miejsc X9 i X0).

Dodaj komentarz

* - pole wymagane




Copyright (c) 2013 kolejtv.plPolityka prywatności